Kap. 17 ~ Elvflata ~

417 19 2
                                    


Jeg har været vågen siden klokken 6 i morges. Kender i det når man vågner og ikke kan falde i søvn igen, enden fordi i glæder jer eller er et nyt sted. Men også bare ikke kan sove igen? Jer det oplevede jeg. Jeg tror det er fordi jeg ved at Marcus og Martinus er få huse væk fra mig, og der er ingen MM'er! Jo kun mig, men jeg har dem jo næsten for mig selv. VENT sagde jeg lide det? Wow jeg er ved at blive selvisk! Når man er i en fandom bliver man bare lidt selvisk, for man vil gerne have ens idoler for sig selv. Men på den anden side hvis de andre ikke var der, ville de nok ikke være kendte.

Jeg går ned af trapperne i vores nye sommer hus, hvis man kan sige det. Og ned i køknet hvor mine forældre sidder og spiser morgen mad. "Godmorgen skat, sovet godt?" Spøger min far som sider og læser en avis på Norsk? "Ja sådan. Kan du godt læse det?" Spøger jeg ham. "Ja sagtens, når du arbejder rundt i Skandinavien lære så automatisk deres sprog" fortæller han. Jeg nikker bare og sætter mig ned for at få noget at spise.

"Skal vi noget i dag?" Spøger jeg imens jeg tager en bid af mit brød. "Jeg tænkte at vi kunne grille noget mad i aften?" Forslår mig far imens han ser hen på min mor som nikker med hovedet. "Okay det lyder hyggeligt" siger jeg. "Kan du så ikke gå op til købmanden som ligger her i byen og købe noget mad?" Spøger min far imens han ser på mig. Altså normalt havde jeg sagt nej, for jeg er 15 og jeg magter ikke så meget haha. "Okay så" siger jeg og suger. Jeg sagde kun ja på to betingelser. 1. Jeg er aldrig på ferie med min familie som jeg er nu, så hvorfor ik. Og 2. Jeg kan måske få et lille glimt af drengene.

Efter maden går jeg op og sætter noget musik på fra min Mac imens jeg finder noget tøj jeg ka n tage på. Det er faktisk okay varmt i dag, og solen skinner meget. Jeg går ind på vejer appen på min mobil for at se hvor varmt det er. 28˚ står der! Wow jeg vidste ikke at det kunne blive så var her oppe i nord Norge.

Jeg vælger det er outfit og tager en takker over mig så jeg ikke kommer til at fryse

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg vælger det er outfit og tager en takker over mig så jeg ikke kommer til at fryse. Jeg råber lige inden jeg er ud af døren at jeg går op Brugsen for at købe ind til i aften. Jeg snupper også lige nogle penge som ligger på bordet.

Jeg går lige så stille op ad Elvflata og forbi det store hvide hus som skinner flot i solen. Det giver at sus i hele min krop. "Ja ja vi ses" siger en person og døren indtil det store hvide hus bliver åbnet. Jeg går i panik for jeg stod jo bare og stirrede på huet, så jeg skynder mig om bag huset overfor mig. "Vi ses" siger en anden person, og de går begge ud af døren. Der kommer de til syne, det er dem! Det er de drenge jeg har forarget hele mit teenager liv til. Dem jeg tænker på 24/7!

De har begge skole tasker på rykken så jeg gætter på at de skal i skole. No shit Sherlock Holmes. De har nok ikke fået sommer ferie endnu, trist.

Jeg venter til at de er lidt væk fra mig og går så imod Brugsen. På et tidspunkt i mit liv kommer jeg til at fortryde at jeg ikke valgte at løbe over til dem og få et billede, men af det indtryk jeg fik af dem til meet and greet tror jeg de havde en dårlig dag. Så jeg giver dem lidt plads.

_________________________
☀️🏫⛰❤️🇳🇴

Dreams can come true ~ M.GWhere stories live. Discover now