I dag er det d. 8 Februar og jeg skal mødes med Rebecca henne på togstationen om lidt. Klokken er 8 om morgen og vi skal som sagt bare til Herning finde vores hotel, også stalke drengene rasten af dagen.Jeg har skrevet med nogle af pigerne inde på fb gruppen, og vi er kommet frem til at hotel de måske kan være på! Men vi ved ikke engang om de skal bo på hotel, og om de kommer i dag. Men jeg har været inde og se på fly tider og der går en flyver fra Oslo i dag også til Danmark! Jeg ved ingen gang hvad vores eget hotel hedder, men tænk hvis det er det samme! Så kan jeg jo ikke sove i nat, og vi har brug for søvn da vi skal op kl 2!
Martinus's synsvinkel
"Drenge ud i bilen, vi køre nu" råber vores far nede forenden af trappen. I dag skal vi til Danmark for at starte vores Moments Tour, og jeg glæder mig for sygt! Vi har øvet os på det nye show hele januar måned. "Vi kommer nu" kan jeg høre Marcus råbe inde fra hans værelse.Jeg tager min kuffert og slæber den ned ad trappen. Da jeg tager mit overtøj på, kommer Marcus lige så stille gående ned ad trappen med hoved i hans mobil. "Nårrr er du klar Marcus?" Spøger jeg ham. "Mmmm" svare han bare og begynder at tage hans sko på uden at se op fra mobilen. "Hvilken fodbold skal jeg tage med?" Spøger jeg så. "Mmmmm" svare han bare igen, altså hvad er det han ser på? "Marcus hvad er det der er så spændene at du ingen gang kan se op fra din mobil" han ser endelig op på mig. "Prøv lige at se hendes insta!" Siger han og giver mig hans mobil. "Wow nogle gode billeder!" Jeg må indrømme at hun er okay pæn! "Når men kommer du" han slukker sin mobil og går ud af døren.
Emma's synsvinkel
Rebecca og jeg sider lige nu i toget og klokken er cirka 10, så vi er der nok og en og en halv time. I vores togvogn som vi sidder i, kan vi se mange med Marcus & Martinus bluser, armbånd, huer, osv.... De fleste er så børn med deres forældre, og andre er i alden 13-15 år, og det er dem vi skal kæmpe imod om at komme på første rakke med! Det eneste jeg har taget på af mit merch er et armbånd der passer til min røde hoodie.Vi kommer endelig til Herning og finder vores hotel, og det er nok ikke det samme som drengenes...øv... Jeg vil nu heler ikke kalde det et hotel, men bare vi har et sted at sove.
Drengene har lige lagt noget op på deres insta-MS
(Vi siger bare der står Billund lufthavnen)
"Rebecca SE!" Råber jeg til hende. "HVAD" siger hun forskrækket for hun ligger lige ved siden af mig i vores seng. "Se" jeg giver hende mobilen. Hun ser på det og rejser sig op, og tager den ene hånd på hoften og den anden op i luften. "Til hotellet" siger hun og flyver ud af døren. "Hahah vent på mig" griner jeg og løber efter hende.
Vejret er faktisk okay godt, betragtet af at vi er i starten af Februar. Da vi kommer hen til hotellet er der nogle piger, "pis os" hvisker jeg. "Ja det må du nok sige!" Hvisker Rebecca. Vi går han til flokken med piger som nok består af 7. "Hvis der kommer flere for vi ikke taget billede, deres vagter gider ikke så mange" siger jeg til Rebecca. "Men kan vi ikke bare tage til lufthavnen?" Hvisker hun så de andre piger ikke skal høre det. "Nej der er alt for mange, der er nok 25-30 eller sådan noget" hun nikker og tager hende mobil frem. "Hvad nu?" Spøger jeg hende. "Hvad nu hvis der er en anden indgang, og de tager den? De tager nok den hvor der ikke står nogen" når ja hvorfor har jeg ikke tænkt på det? "Her, kom med" hvisker hun og hiver mig væk og ud af flokken med piger. Rebecca har åbenbart fundet et kort over hotellet. "Jeg syndes vi skal vente lige her" vi kommer hen foran en stor dør som mere liner den rigtige indgang. "Jer okay så må vi bare krydsefinger?!" Siger jeg og vi sætter os ned.
____________________
Håber det er en historie i gider følge med i?😬😘❤️
YOU ARE READING
Dreams can come true ~ M.G
FanfictionAt elske to personer så højt at man vil gøre alt for dem, kan være hårdt, fantastisk og en oplevelse for livet. Emma på 15 er nok en af de største danske MM'er. Hun kommer til alle de koncerter hun kan komme til, og stalker dem på livet løs. Hendes...