Kap. 4 ~ Den store Marcus & Martinus GUD! ~

543 24 2
                                    


Martinus's synsvinkel
"Marcus, det var hende pigen fra insta!" Siger jeg imens vi pakker vores ting ud. "Neeej var det nu det?" Siger Marcus som bare ligger oven på hans kuffert og ser ned i hans mobil. "Ja jeg er helt sikker. Det var hende som var oppe på min tyg" han nikkede bare. "Se lige her" han vender mobilen om til mig så jeg kan se. "Ej det er de billeder vi tog med dem, og se det er hendes profil!" Jeg finder vores fodbold frem. "Skal vi følge hende, eller hvad tror du fansene siger?" Spøger han. "Ved ikke, vil du spille?" Jeg jonglerer lidt med bolden. "Okay kom" han løber han og tager bolden fra mig.

Vi kan ikke rigtig gå ud for at spille for så skal vi have vores vagter med. Men vi kan spile med dem inden for. Vi spiller for det meste "panna" hvor vi skal skyde bolden imellem benene på hinanden. Det er mega sjovt og det er tit Kenneth og mig, imod Marcus og Isak.

Emma's synsvinkel
Klokken er blevet 18:00 og vi er igang med at spise aftensmad som er hentet fra Mac'en. Vi ser "Sammen om drømmen" imens vi spiser, på min computer. "Tænk vi skal se dem i morgen, igen!!" siger Rebecca midt i det hele. "Ja det er næsten ikke til at forstå!!!" siger jeg og tager en pomfrit i munden. "Hvad klok skal vi op i morgen?" Spøger Rebecca og tager en tår af hende sodavand. "Hvis vi gerne vil stå førets skal vi vore henne ved boxen kl halv 4 eller kl 3" svare jeg uden at fjerne øjne fra filmen. "Men vi skal jo nå at gøre os klar!" Siger Rebecca helt beklumret. "Altså vi skal jo op foran, og tænk hvis de ser os og vi liner noget der er løjen!" Hun panikke'r hel. "Okay så står vi op kl halv 3, så har vi også kun en halv time til at gøre op klar i!" Siger jeg til hende. "Okay men skal vi så ikke også til at i seng" spøger hun og rydder hendes papir op fra maden. "Jo kom"

Vi gør os nat klar og går i seng, men inden sætter jeg min mobil til at vægge os kl 02:30. "Godnat" siger Rebecca og slukker lyset i hendes sidde af sengen. "Godnat" svare jeg og slukker lyset helt.

"Rebecca?" Hvisker jeg. "Ja?" Hvisker hun tilbage. "Vi skal lige be til den store Marcus & Martinus Gud først" hun begynder at grine. "Om hvad?" Spøger hun og kan ikke holde op med at grine. "At vi kommer på 1 rakke, og at en af os bliver frist kiss pigen" griner jeg. "First kiss pigen" spøger hun forvirret. "Når de synger first kiss vælger de en pige som typisk står på første rakke, og trækker hende op på scenen og synger for hende imens hun sidder på en stol!" Jeg kan høre Rebecca begynder at hyperventilere , haha. "OMG, vi skal så meget be nu!" Siger hun og tager min hånd.

"Kære Gud...vi ber dig om at vi kommer på 1 rakke til koncerten i morgen, og at en af os bliver first kiss pigen" "ARMEN" siger vi begge i kor. "Godnat" "godnat"

____________________________
Bøj jer for den store Gud!😂😝❤️

Dreams can come true ~ M.GDonde viven las historias. Descúbrelo ahora