Kap. 7 ~ "Ha dig scorer" ~

532 19 10
                                    

(Læs til sidst, MEGET vigtigt!)

Koncerten er lige sluttet og jeg kan ikke mærke mine ben! Vi går tilbage til vores hotel for at pakke vores ting sammen, jeg tror klokken er blevet noget med 22:00 for det tog lang tid at komme ud igen. Vi pakker vores ting og tjekker ud, og begynder at gå mod togstationen. I tænker nok hvorfor skal i hjem klokken lort om aften? Det er jo fordi vi skal til koncerten i morgen i Royal! Jeg tror det ender med at vi sover hele vejen hjem i toget.

Vi er lige kommer på toget og Rebecca ligger med hendes hoved på mit skød. Jeg sidder og ser lidt på min mobil da jeg kommer i tanke om den besked jeg fik fra min mor.

Mor: Hey skat. Din far og jeg har lige fået en besked fra vores firma i Norge og de har brug for vores hjælp, og vi skal være væk i lang tid så du skal altså med den her gang. Når men vi ses knus mor😘

Okay nummer 1, hvorfor skriver forældre altid knus mor eller far, altså vi kan jo godt se at det er dem der skriver. Og nummer 2, Norge! Skrev hun lige Norge! Kunne det være bedre!

Emma: SERI!!!! Og er det sandt? Hvornår?😱

Mor: I starten af sommeren så der er nu lidt tid til endnu☺️

Emma: Hvor skal vi bo?😬

Mor: Din far er ved at finde et godt sted hvor vi også kan holde ferie på samme tid☺️☀️

Emma: Fedt! Så det bliver ikke Oslo, det er jo der jeres firma ligger?🤔

Mor: Nej. Men nogle af dagene er vi ikke hjemme sammen med dig😘

Emma: Okay det er fint, er altså også 15 nu mor!😂

Mor: Ja det er jeg godt klar over min skat. Men glæder mig til at høre om jeres tur! Hvornår er i hjemme?🤔

Emma: Lige om 30 minutter🔜

Mor: Okay vi ses😘

Emma: Ja🔜

Nu kan jeg jo ikke vente til sommer! Tænk at jeg skal til Norge! Altså Norge! Nej nej jeg kan jo ikke vente!
"Rebecca, vi skal af nu" jeg rykker lidt for at få lig i hende. "Er vi her allerede?" Spøger hun meget søvnig "ja kom" jeg tager hende kuffert for hende og begynder at gå ud.

Klokken er 01:00 om natten da vi kommer hjem til mit hus! Vi kan kun sove i 2 en halv time også skal vi op igen! Om jeg magter det! "Hvad er klokken?" Spøger Rebecca lige inden vi ligger os til at sove. "Lige nu er den 01:05" svare jeg hende og slukker min mobil igen. "Okay vi må nok ligge os til nu!" Siger hun og gaber. "Ja vi kan sove i køen hvis det er" hun nikker og jeg slukker lyset.

Martinus's synsvinkel
Marcus og jeg er lige ankommet til vores hotel i København tror jeg det hedder. Sidst vi var her var for et år siden, og det var en fest!

"Drenge i bliver nød til at sove i samme seng" Vores far lukker døren og går ud af vores værelse. "Jeg nægter det stadig!" Siger Marcus og sætter sig til rette med hans mobil over i sofaen. Ingen af og gider sove sammen , og slet ikke ligge på sofaen, vi kan ihvertfald ikke blive enige om hvem. "Kan vi ikke bare sætte noget op imellem os?" Spøger jeg han, altså jeg har lige så meget imod det som han. "Jo men hvad?!" Spøger han. "Hvad med det der sengelægen?" Spøger jeg og peger over på det. "Fint med mig, for de eneste jeg skal ligge i dobbeltseng med er dem jeg scorer!" Siger han og hjælper mig med at sætte det op. "Dig scorer! Ha du har sku ingen dame på!" Griner jeg af ham. "Øhm nej men alle vil jo have mig!" Smiler han selvfed. "Jaja så siger vi det" siger jeg og vender øjne af ham. "Alle vores fans vil jo gerne" tilføjer han efter mig. "Ja selvfølgelig vil de det" griner jeg af ham.
(Læs MEGeT vigtigt!👇🏼)

_______________________
500+ takker😘❤️
Lige nu sker der noget med Wattpad som MNikolineM og jeg ikke ved hvad er. Vi mister kapitler hele tiden de forsvinder bare, visninger, votes og vores historier forsvinder helt. Min historie "Hot" er forsvundet! Please skriv om i kan se den. Så nu ved i hvis jeg ikke er aktiv, det er simpelthen fordi Wattpad har en kæmpe fejl lige nu!

Dreams can come true ~ M.GWhere stories live. Discover now