Jep vi sidder her endnu! Der er gået 1 time og 19 minutter og de er stadig ikke kommet! Men så sker der endelig noget. Døren bag os bliver åbnet ind til hotellet og en mand i jakkesæt kommer ud. "Hej venter i på Markus og Martinius" spøger manden. "Ja, og undskyld de hedder nu mere "Marcus og Martinus" Marcus er med "C" retter Rebecca på ham, hun er ved at lære det, hahaha. "Når haha undskyld, men når de kommer skal i lige gøre plads til dem" siger han med et smil. "Så de kommer her?" Jeg rejser mig op. "Ja" svare han. "Havd tid?" Spøger Rebecca "lige om 5 minutter" siger manden og går ind. Rebecca rejser sig op sammen med mig og vi fangirl'er alt det vi kan, men ikke for højt for de andre piger på den anden side af bygningen skal ikke kunne høre os.Imens vi fangirl'er for vildt, ligger vi ikke mærke til at der kommer en stor sort bil med mørke ruder trillende hen til kantstenen hvor vi står op hopper rundt som to små piger der lige har fået deres julegaver. Vi opdager det først da døren bliver åbnet på bilen og en stor mand som er Isak (deres sikkerhedsvagt) kommer ud, og bagefter Kenneth (deres sikkerhedsvagt). Vi stivner begge to og ser håbefuldt hen på bildøren som Isak åbner op.
Jeg har mødt drengene en eller to gange før men det er nu et år siden!Først springer Martinus ud også en træt Marcus. "Hei, er i ikke flere" spøger Marcus undrende. Jeg ryster bare på hovedet for kan ikke få et ord ud. "Kan vi godt få et billede?" spøger Rebecca. "Ja så klart" siger Martinus og går hen til Rebecca, og Marcus går hen til mig. Jeg vælger at optage en video hvor Marcus og jeg posere, og bagefter kan jeg jo bare tage screenshot af videoen. Bagefter bytter drengene plads så Martinus kommer over til mig, Marcus tog om min skylder da jeg er på højre med ham/dem, men Martinus kommer til at tage om min hofte men køre så op til min skylder.
"Kan vi godt tage et fælles billede?" tager jeg endelig mod til mig og spøger. "Ja da" svare Marcus og vi stiller os op alle sammen. Martinus tager min mobil ud af mine hænder og giver den til Kenneth som så kan tage billedet. "Hahah nu spøger jeg nok lidt dumt, men må jeg komme op på ryg?" Spøger Rebecca og griner lidt til Marcus. "Haha okay så" siger Marcus og bøjer sig ned så hun kan hoppe op. "Vil du også?" Spøger Martinus mig. Hvad! Har Martinus Gunnarsen lige spurgt mig om jeg vil op på hans ryg? Jeg nikker stille op hopper op.
Vi for taget vores billede, også ødelægger deres vagter det med at de skal vide ind på hotellet. De krammer os farvel, og går så.
"OMG" "OMG" siger Rebecca og jeg i munden på hinanden. Det virkede som om det tog 15 minutter men nej, det tog kun 5!
Vi gik tilbage på vores hotel lade os i sengen og så vores billeder igennem. Jeg lade billederne op på min fanside og min normale sidde på insta og efter to minutter havde jeg allerede fået 50 likes! "Nej nej nej nej!" Rebecca ser mærkeligt på mig. "Hvad?" spøger hun. "De har lige liket billederne med os på" sige jeg og smider mobilen over til hende. "Nej det kan ikke passe!" siger hun og ser dem igennem.
_______________________
Yesyes kapitel 3👌🏼❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dreams can come true ~ M.G
FanficAt elske to personer så højt at man vil gøre alt for dem, kan være hårdt, fantastisk og en oplevelse for livet. Emma på 15 er nok en af de største danske MM'er. Hun kommer til alle de koncerter hun kan komme til, og stalker dem på livet løs. Hendes...