Kap. 29 ~ "Min lækre kusine" ~

346 16 8
                                    


Det er mandag morgen, solen skinner og mit liv er næsten helt normal. Altså næsten. Borset fra at jeg er i samme by som mine to  idoler, den ene kan lide mig, og er på hospitalet lige nu. Den anden har jeg kysset med, og som i kysset mener jeg et meget voldsomt kys! Jeg har været til fest med dem begge, og når ja oven i det har jeg deres snap.

Udover det ser min verden helt normal ud, ah ah ah ah..ah..a..h..ah..a..h jeg tror jeg går ned med stress!

Pling

Min mobil lyser op på mit sengebrod som er lige ved min side. Jeg kan se at jeg lige har fået en snap fra Marcus, og et par andre. Jeg trykker min kode ind for at låse min mobil op, og går med det samme ind på min snap. Jeg åbner alle andres først inden jeg åbner Marcus. Jeg ved ikke om jeg er den eneste der åbner alle andres først, også gemmer de vigtige til sidst, hehe. De fleste der bare en STREAK. Dræb mig...

Men Rebeccas Streak er nu meget indresandt, hehe. Jeg kan se at hun har sendt en i går aftes, klokken 22:47. Det er et billede hvor man lige kan skimte den dreng ligge sammen med hende i hendes seng, hvor der så står Streak. Altså på Rebeccas værelse har hun hendes stor spejl overfor hendes seng, så hun har nok taget billede igennem der.

Men der er vidst noget hun ikke har fortalt mig. Men jeg mangler nu også selv at forklare utroligt meget. Rebecca og jeg har faktisk ikke snakket så meget her på det seneste, hvilket er meget mærkeligt nu når vi er bedste veninder og sådan. Tror jeg vil facetime hendes senere for at opdatere hende på mit liv, og især på hendes. Hihi.

Jeg åbner på Marcus. Først en Streak, også et billede hvor han ligger i bar mave i hans seng, hvor der så står:

Marcus: Godmorgen smukke. Vil du ikke med mig i skole, nu hvor jeg ikke har Martinus?❤️🤷🏼‍♂️

Okay Wow! Stop lige op. Vil han have mig med i skole? Det går jo ikke.

Emma: øhm det kan jeg da ikke...?

Måske lidt for koldt?

Marcus: Kan vi ikke bare sige at du kan være Martinus og min kusine, eller noget?❌

WHAT?! Er han blevet skør?

Emma: Tror du det går?

Marcus: Skal du måske andet i dag?

Emma: Nej

Marcus: Og har du måske noget at miste?

Emma: Nej

Marcus: Fint vi mødes for enden af vejen om 10 minutter 😝

Emma: Hvad VENT Marcus nej!😧

Marcus: Jo du kan ikke sige nej😁

Emma: Jamen jeg kan da ikke gøre min klar på 10 minutter!🤬

Marcus: Så må du da skynde dig. Vil gerne fremvise min lækre kusine til alle😏😉

Emma: Du er for meget😜

Okay så skal jeg så i skole. Feeeedt...ja, nu havde jeg jo lige fået sommer ferie. Jeg må tag det som det kommer. Men jeg skal virkelig til at gøre mig klar for at nå det hele.

Efter 10 minutter har jeg taget tøj på og lagt en meget hurtig makeup. Jeg kan ikke lå at spise morgen mad, så må vel bare tage et æble i hånden. Jeg tager endelig bare en taske med, med min mobil, mad, og vand. Jeg tager mine sko på, og min cowboyjakke over mig da det er rigtig godt vener idag. Jeg låser døren efter mig, og går op til enden af vejen hvor Marcus står med det største smil på læben. Og Emma står der også. Det er første gang jeg ser hende. Hun ser virkelig sød ud! Jeg drømte altid at være hende. Tænk at have sådan to fantastiske brødre!

"Ha jeg troede faktisk ikke at du ville komme" griner han og lægger en arm om min skylder. "Næh, men her er jeg" smiler jeg, og vi begynder at gå imod skolen. "Er du Martinus og Marcus's ven?" Spøger Emma mig imens vi går. "Ja jeg er lige kommet til byen" hun smiler bare og nikker til mig. Jeg kan faktisk godt vejen fra deres hus og til skolen, fordi jeg har brugt google-maps 3D rigtig meget hahha. #Stalker.

_______________________
Hahah havd mon der sker i skolen? Uhhh 😍🇳🇴
Er i enlig Marcus lover eller Martinus?🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️

Dreams can come true ~ M.GDonde viven las historias. Descúbrelo ahora