Skole.... bare ordet kan få mig til at kaste op inden i! Lad mig sige det sådan, jeg hader mig skole. Ja jeg har venner og et godet selvskab, men undervisningen er mega dårlig!Jeg gør mig klar pakker mine ting, og forlader huset med tunge meget tunge skridt ned af vejen. Det begynder lige så stille at sne/regne, i ved sådan noget sjap. Mine sko bliver hurtig gennemblødte.
Martinus's synsvinkel
"Vi elsker jer!" Når pigerne lige at råbe inden vores vagter lukker bildøren i. Mit hår er helt rodet til og jeg har meget ondt i siden efter alt den skubben og massen. Sidt vi var her i Tyskland spiste vi med fansene ind på en restaurant, lige inden vi skulle spille på en meget lille scene. Det er meget mærkeligt at gå fra at spille foran 1000 mennesker, til at spille for 100. Men det er nu også meget hyggeligt. Men de fans der er mest crazy er nu de fans fra Skandinavien, det var også dem der hjalp os mest fra starten!Vi ankommer på hotels hvor Marcus og jeg med det samme går en stil hotels pool for at slappe af, og måske også for at tage nogle gode billeder til insta haha. Vi for taget nogle billeder også svømme vi bare rundt og slapper så meget af vi kan. Efter det vælger vi at finde et sted her i Berlin hvor vi kan få noget at spise. Det rat så mærkeligt at gå frit på gaden uden at blive stoppet for at tage billede, det kan vi for eksempel ikke i Skandinavien. Der er vi næsten på photoshot når vi går igennem Oslo, København, Stockholm, eller Helsinki.
Da vi går ned igennem gaden finder Marcus en plakat med os hænge på en søjle. Det rat så sjovt at se sig selv hænge der. Vi tager et billede igen til insta og går vider.
Vi kommer tilbage på hotel hvor Marcus og jeg bare ligger og ser på vores mobiler. Jeg går med det sammen ind på insta for at se om Emma har lagt noget op, men det har hun ikke. Hun er bare så pæn og hendes smil er til at smelte over! Hvis hun ikke har en kæreste er der noget galt!
Okay måske overdriver jeg lidt! Jeg har set hende en gang hvor hun var helt genert, men hun mødte jo også sit idol. Det mærkeligt at sige om sig selv, måske lidt arrogant. Hahah. Men hun er bare så smuk på hendes billeder! Men jeg må styre mig og fokusere på min karriere, den betyder alt for mig og 1000 andre!
_____________________
Sry for lidt kedeligt kapitel❤️
YOU ARE READING
Dreams can come true ~ M.G
FanfictionAt elske to personer så højt at man vil gøre alt for dem, kan være hårdt, fantastisk og en oplevelse for livet. Emma på 15 er nok en af de største danske MM'er. Hun kommer til alle de koncerter hun kan komme til, og stalker dem på livet løs. Hendes...