Kap. 21 ~ Fodbold freak ~

468 16 3
                                    


Martinus synsvinkel
Der er nu gået 2 dage og Marcus og jeg snakker fint sammen igen. Jeg fortale ham alle de tanker jeg havde den aften vi skændes. Jeg har faktisk ikke set Emma endnu, måske er hun tage hjem igen. Det er sjovt jeg tænker så meget på hende, altså vi har intet sammen. Og jeg kender ikke hende personligt, men hun ved alt om mig fordi hun er en fan.

Efter skole skal Marcus og jeg sammen med nogle venner over og spille fodbold, det er så længe siden så det bliver rat.

Emma's synsvinkel
Min forældre var hjemme i går for at se hvordan jeg har det, også tog de aftes her til morgen igen. Jeg laver ikke andet end at være stor forbruger af Netflix og is. Det eneste tidpunkt jeg er ude er når jeg skal op til kiosken for at køre mere is, What is life. Så når folk spøger hvad der skete i min sommer skal jeg fortælle, at jeg har fået mine to idoler til at hade mig. Og siddet inden for imens vejet er godt.

Jeg er lige løbet tør for den gule vanilje is, min ynglings.
*Qxxwzqxwcsh* min mobil ringer med den mest irriterende ringetone i verden. Jeg tager den op til øret
Samtale:
"Hej mor"
"Hej skat"
"Hvad så?"
"Husk nu at komme lidt ud nu når det er så godt vejr udenfor"
"Ja ja det skal jeg nok"
"Godt skat, er nød til at løbe"
"Ja selfølgelig er du det"
"Had sagde du?"
"Ikke noget, hejjjjjjjjjjjjjjj"

Jeg ligger på, og tager mine sko på så jeg kan gå op til kiosken for at hente noget is. Jeg går ind ad døren til kiosken og målrettet imod isene. Jeg tager min hånd ned i kølerdisken, og fisker den gule vanilje isen op. Men med det samme ligger en hånd oven på min og isen. Jeg ser fra hånden og op på personen som står foran mig. "Martinus!" Siger jeg forskrækket og taber isen. "Øhm det må du virkelig undskylde, her" jeg skal til at give ham isen som ligger nede på gulvet da han stopper mig. "Det lige meget Emma" han kan huske mig! "Må jeg få et til billede" selvom han har noget imod mig, vil jeg stadig være en fan! "Ja selfølgelig" siger han og stiller op til at billede.

"Undskyld Martinus men må jeg spøger hvorfor Marcus og måske lidt dig, heletiden bliver så chokket over at se mig?" Tager jeg mig sammen og siger, jeg vil havde sandheden på bordet NU. "Øhm ser du den...altså jeg opdagede din insta og blev lidt optaget af den. Marcus blev træt af det, og ja du dukkede hele tiden op. Det var ikke ment ondt, bare sjov fordi du var over alt!" Griner han. Altså jeg ved ikke lige hvor sjovt det var, altså han er jo mit idol. Jeg nikkede og vente mig om for at gå.

Martinus's synsvinkel
Hun vender sig om og skal til at gå, og jeg begynder at gå i panik! Jeg griber fat i hendes arm, og vender hende rundt så hun står helt op ad mig. "Vent du må ikke gå" jeg kan se panikken i hendes øjne. Jeg har jo heler ikke været særlig sød, og jeg er endda hendes idol! Men jeg vil lave om på det, jeg vil få hende til at glemme alt det dumme der er sket. Jeg VIL give hende den bedste sommer i verden. "Vil du med ned og spille fodbold med mig og nogle andre?" Spøger jeg hende. "Øhm okay men jeg er altså verdens største fodbold freak" siger hun og for mig til at grine. Det er længe siden at jeg har grint på den måde, det føles dejligt. "Det helt fint, du kan også bare se på hvis du vil?" Siger jeg og tager hendes hånd. Jeg håber ikke at det er for meget, og overvældende på en gang. Jeg ved ikke hvad jeg vil sige hvis de personer som jeg græder stalker og bruger alt min tid og penge på, lige pludselig stod foran mig og holdte mig i hånden.

__________________________
Hvis jeg ikke for opdateret i denne uge og mandag tirsdag i næste, er det fordi at neg har projekt uge.
Det er meget vigtig og kommer til at tælle for min årskarakter, så jeg vil gerne koncentrere mig mest muligt. Håber i forstår?🙏🏼❤️

Dreams can come true ~ M.GWhere stories live. Discover now