Lige nu sidder Rebecca og jeg i køen til koncerten i Royal Arena, og det er sku lidt sort ud for os. Tror ikke det ender med at vi kommer på første rakke....når men vi sidder endelig bare og snakker og nogle mærkelige ting, det går vi altid. Altså virkelig mærkelige ting."Tror du endelig at Marcus eller Martinus har røget eller drukket før?" Spøger Rebecca. Jeg sagde det jo, meget mærkeligt. "Nej..men hvis det skulle være en af dem tror jeg det bliver Marcus" svare jeg. "Why?" Spøger Rebecca. Altså hun er lidt ny i den her fan-dom, så jeg må jo være hendes lære, ahahaha. "Altså Marcus ligger de lækreste billeder op nogle gange på deres insta-story! Jeg dør hver gang jeg ser sådan nogle billeder med ham!" Svare jeg og drømmer mig helt væk. "Billeder, lækre, Marcus? Hallo fortæl mere detaljeret" griner hun. "Altså for det meste har han ikke nogen bluse på" mere når jeg ikke at sige før Rebecca ser helt forelsket ud og hviner. "OMG, tænk at være hans kæreste også vågne op til det?!" Haha vi begynder begge at grine.
Martinus's synsvinkel
Koncerten er om 2 timer eller sådan noget. Jeg ligger bare inde på at værelse inde i Arenaen i en sofa i ser på min mobil. Jeg er inde på Emma's profil på insta, eller det er ihvertfald det profilen hedder altså EmmaGunnarsen. Og jeg er 100% sikker på at det var hende vi mødte ude foran hotellet i Herning. Jeg sukker inden jeg trykker følg. Jeg kan se at hendes snap også står der, og jeg har jo min private snap så overvejer lidt at spøger hende om ven....
Emma's synsvinkel
"Neeeeeej" jeg mener når jeg siger det her, men jeg har virkelig lyst til at sætte mig ned og græde. Og det er endda inden at koncerten er begyndt! Vi er lige kommet ind i Royal Arena og vi står på f*cking anden rakke. Så tænker i nok rolig Emma slap af, det er jo bare anden rakke i kan jo stadig godt se dem. Men der tager i fejl! Jeg kan se dem, men de kan ikke se mig! For der står to mega høje piger foran mig og Rebecca, og nu er det ikke lige fordi at jeg er særlig høj?!Der er sådan 10 minutter til at koncerten begynder og jeg har slukket mig mobil helt ned så jeg har nok strøm til at filme. Opvarming er lige kommet på, og der er sådan en god stemning, selvom vi er på anden rakke, jaaaaaaa. Mærk ironien i min stemme. Men jeg kommer til at skubbe hårdt når drengene kommer på! Rigtig hårdt!
"MAJA!" Siger eller nej råber den ene pige foran os lige pludselig. Den anden pige som nok er Maja, er lige besvimet foran os. Det ser og høre en vagt som komme tog løfter Maja og hendes veninde over hegnet. Jeg tager mit snit og masser Rebecca og jeg op på rakker foran os, så vi nu står på første rakke! Gud være med os!? Tak.
Martinus's synsvinkel
"Er du fuldkommen synd syg!" Koncerten er lige slut og Marcus råber mig lige ind i hovedet. "Nej er du" svare jeg ham igen. Han har fundet ud af at vi er begyndt at følge EmmaGunnarsen inde på insta. "Hør det kommer ikke til at gå at vi følger en fan!" Siger han og går frem og tilbage på gulvet. "Hvorfor? Vi følger jo så mange fanpages" forsvare jeg. "Okay men jeg har sagt det til dig før, ikke forelsk dig i en fan!" Marcus plejer altid at sige sådan noget, som om han ikke selv har set en sød og smuk pige iblandt vores fans? "Ja ja Marcus, gå nu!" Jeg skubber han ud af mit værelse og lukker døren.____________________
Please skriv nede i kommentaren om hvad i synes?❤️😘
ESTÁS LEYENDO
Dreams can come true ~ M.G
FanficAt elske to personer så højt at man vil gøre alt for dem, kan være hårdt, fantastisk og en oplevelse for livet. Emma på 15 er nok en af de største danske MM'er. Hun kommer til alle de koncerter hun kan komme til, og stalker dem på livet løs. Hendes...