Martinus's synsvinkelVar det lige Emma!? Hvad laver hun her? Jeg havde jo lige glemt hende, også dukker hun op! Altså nu kan jeg umuligt få hende ud af hovedet! Hvorfor skal hun også være en fan, kunne hun ikke bare være en normal pige fra Danmark? Jeg vil væde med at Marcus siger noget til mig om hende, og nu havde jeg jo lige fået ham til at stoppe. Han sagde at hvis jeg nævner hende igen ville han fortælle det til vores far! Og det falder ikke i gode hænder!
Lige nu sider vi i bilen på vej hjem til Trofors, Marcus, far, og jeg. Jeg høre noget forsætlig musik imens Marcus halv sover op ad bilenroden, og far køre selfølgelig. Vi kommer hjem og det første jeg gør er at smide mig i min seng, og falde i søvn.
Emma's synsvinkel
Klokken er 8:35 om morgen og idag skal vi videre på vores ferie, og jeg glæder mig sådan til at se hvor vi skal hen. Det eneste jeg ved er at vi ikke skal være inde i en stor by som denne, men et mere naturvenligt med skove, bjerge, og en sø/å. Vi har lige forladt hotellet, og sider i bilen på vej imod vores nye eventyr som famile. Vi skal først tage flyet lidt mere nord på op i Norge også køre et lille stykke igen.(Springer flyve turen over:))
Vi lander med flyveren og vi for lejet en bli som vi kan køre videre i med byen. Vi køre og køre og køre og køre og kø..... "Hey se der er by skiltet" siger min far som køre bilen, og peger han mod et stort skilt. Jeg kan ikke rigtig se hvad der står på det, men vi køre tættere og tættere på. "T...T..t..T..RO..F..OR...S" staver jeg min igennem. VENT Trofors! Altså som i den Trofors by hvor alle MM'er drømmer om at bo? Det kan ikke være sandt.
Vi køre ind i byen lige så stille imens jeg holder på mit værd, men det er svært. Vi køre over en bro mig jeg meget godt kan genkende fra Google Maps, hahah. Og skolen og købmanden, og til sidst drejer vi ned af den bedste vej i verden. Den vej hvor det store hvide og meget hellige hus ligger på hjørnet. Jeg er ved at flå bildøren op og bare løbe hen og banke på, men jeg tror det ville skabe meget opmærksomhed fra både mine forældre og dem selv.
Vi køre lidt længere ned af vejen, og der ligger at andet stort hvidt hus og vi drejer ind til. Jeg hjælper med at pakke ud og ligge nogle af vores ting på plads. Efter det er klokken blivet mange og jeg vælger at gå i seng.
Jeg ligger i min seng som er på 1 sal i et meget sødt værelse. Jeg ligger og kigger op i loftet imens jeg tænker på at drengene kun ligger et par meter fra mig i deres senge i nu. Imorgen skal jeg prøve og se om jeg kan møde dem helt tilfældig, haha så det ikke virker for desparat og krænkende.
__________________________
Sry for at jeg ikke er så aktiv lige nu, men var til drengens koncert i går. Og hele denne weekend kommer til at handle om dem. Men nu kommer der lige et kapitel til mine dejlige følger❤️🎤
YOU ARE READING
Dreams can come true ~ M.G
FanfictionAt elske to personer så højt at man vil gøre alt for dem, kan være hårdt, fantastisk og en oplevelse for livet. Emma på 15 er nok en af de største danske MM'er. Hun kommer til alle de koncerter hun kan komme til, og stalker dem på livet løs. Hendes...