"Eunji-ah."
"Nae?"
"Aishitaeru."
Eunji tersenyum manis mengenangkan kata-kata Suho sebelum pulang tadi. Tak sangka,lelaki itu kini telah notice cintanya.
"NAEEE WO AI NI TOOOO"
bantal busuk kepunyaan Eunji dilemparkan. Gadis itu ketawa riang puas hati.
"Yes Junmyeon. Kau perlu move on from Chorong. Yes!" Gambar-gambar dia dan Chorong dipadam semua di dalam galeri telefon. Suho kini,cuba untuk jatuh cinta pada Eunji perlahan-lahan. Memandangkan dia dah confess pada Eunji walaupun bukan 100% perasaanya,Suho taknak beri fakehope kepada gadis itu.
"Eunji pun baik. Eunji pun cantik! Lebih baik dan cantik dari awak Chorong!"
--
Chorong bangun dari tidur apabila hujan lebat dan petir menganggunya pada waktu awal pagi.
"Sejuk! Ya tohan." Chorong tak dapat buka lampu kerana elektrik terputus. Nasiblah telefonnya ada. Gadis itu meluru ke ruang tamu apabila mendengar bunyi tingkap terbuka tutup dengan kuat. "God,ribut?! Aih apalah nasib!" Cepat-cepat dia mengunci jendela. Lantas berlari ke bilik tatkala bunyi petir menggerunkan perasaan Chorong.
Selimut ditarik,lalu dia menyelubungi diri sendiri.
Dum! Dumm!
"Taehyung!!!"
Chorong berteriak ketakutan. Dalam dia menyelubungi diri,terasa selimutnya ditarik kemudian gadis itu merasakan tubuhnya dipeluk. Choronh terkedu. Siapakah? Memeilah kalau author nak letak Suho,tak logik tiba-tibs muncul. . siapa lagi kalau bukan Taehyung. En?
Dum! Dum!
Bunyi guruh semakin hebat. Chorong mengendahkan gerangannya yang memeluknya itu. Dia tahu itu Taehyung,nak tegur tapi tengah petir megah ni. Taknak dia bukak gelanggang WWE. Pelukan semakin erat tatkala bunyi guruh bersama petir berkumandang hebat.
Chorong memejamkan matanya. Dari rasa sejuk kini semakin hangat. Siap dapat pakej dakapan si kacak vampire siot. Free lagi. Kau nikmat la peluk sampai pagi.
"Im here."
.
.
12:12 AM [301217] ATOK TAE GUCCI BOI HAPPY BIRTHDAY
YOU ARE READING
(h) Love Bite + TrustS2
VampireVampire, sifatnya yang rakus terhadap darah. Namun..sifat itu perlahan-lahan ghaib apabila hidupnya berubah tatkala tinggal bersama manusia yang dia cintai. [Love Bite. | Dec 2017] Bahagia bukan selamanya. Taehyung menjadi mangsa dendam Woojin...