nineteen

431 60 20
                                    

Setelah menidurkan The littles's Kim,kaki berlari anak menuju ke bilik.Gedik,Yes.

HAKU RINDU DETIK NI!!!!!

"Hi,my sleeping beauty~" pintu bilik dikuak sedikit. Kelihatan si cinta sedang berdiri di balkoni bilik.

"Ehem, mama cakap.Tak elok ibu mengandung duduk dekat luar.Lagi-lagi tengah malam dan berangin."

"urgh semua tak boleh." Chorong mempaparkan wajah monyok.Kaki melangkah masuk kembali ke bilik meninggalkan aku keseorangan.

Laaa aku cakap benda fakta kot. Dia terasa? ok ok ini bukan first time,third time! selepas dapat koboi junior Chorong dan sutun junior Taehyung.

Kim,sabar separuh daripada iman. Aku ikut jejak dia hingga ke atas katil.Badan dia baring mereng tidak menghadap aku. Ok,ini dasyat sentap dia.

"emm,Chorong-shii" bahunya ku cuit.Tapi tiada respon darinya.Baru 1 minit hang baring der -__-

"awak~tak rindu ke moment kita yg dulu?" jariku bertemu dengan jari lagi satu,acah innocent. "baby~"

"eh geli lah! jangan sentuh bahu kita wahai sotong jadian!" kedengaran dia mengejek aku spontan.Ok isteri aku bila bunting memang kuat mencarut --"

told you.

"ala awak ni! nak tidur hadap la kita! kan dapat amal sunnah! tidur hadap suami dapat pahala!" rungut aku.Tengah merajuk ni,nampak gayanya aku takkan dipujuk -_-

Ah,aku malas nak teruskan perdebatan mulut.Tangan gedik aku merangkul pinggangnya selamba.Gasak la aku suami dia! bukan pencabul bersiri.

Tapi, sentuhan yg ni tak pula dia menolak.Nampak tak gedik dia dekat situ? -..-  

"hadap muka tu dekat kita.Titew rindu awak si cewek" rambut hitam lurus , bau wangi datang dari rambut isteriku diambil hidu.

"pakai shampoo safi ek? wangi~" aku taknak kalah buat dia berpusing menghadap aku.Ei! nasiblah mengandung kalau tak dah lama aku mengganas dengan dia!

"Chorong-ah,dah tidur ke?"

"Chorongshii."

"Kim Chorong"

"yah~awak saya minta maaf kalau saya terlepas cakap tadi.Maafkan saya..saya lupa bila mak-mak mengandung ni cepat terasa.Tapi,memang betul pesan mama tak bagus untuk kesihatan kalau awak berjemur diri di luar tgh malam dan berangin." Bebelku panjang.Tolong. . aku merayu.Hadap la muka tu.

T.T

"saya teringat kesalahan awak."

Eh suara siapa tu empunya-

"lah ingatkan dah tidur" aku mengusik dia.Cit,salah ke aku nak tuntut layanan.Hala bukan layanan buat anak.

"awak perlu dapat balasan Tae.Awak memang patut dapat balasannya."

Apa dia bualkan ni? salah apa aku? asdfghjkl talk to me!

"Kesalahan 4 bulan awak tinggalkan saya dan anak-anak.Ini baru sedikit denda.Hari ni awak beruntung saya izinkan awak peluk."

WHAT

THE

AKU KENA DENDA LA NI?

BAPAK KEJAM.

is this girl crush concept? nah nevermind cause i dont care

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



is this girl crush concept? nah nevermind cause i dont care. They look so😍💕💕💕💕

im addicated w chorong's new hair💯❤️

(h) Love Bite + TrustS2 Where stories live. Discover now