benci

272 47 0
                                    




"makcikTaerin.." panggil TaeOh. Taerin memandang anak saudaranya sayu.Namun senyuman kecil dilemparkan.

"hwaiting."

TaeOh dan Chaehee mendekati makcik mereka lalu memberikan pelukan.

"kami yakin , omma nak makan bersama kami nnti."

"yelah,kalau makcik dapat pujuk dia."

kedua anak saudaranya mengharapkan Taerin dapat memujuk Chorong.Sudah 1 minggu berkurung dalam bilik semenjak Taehyung pergi.

--

"kenapa unnie bencikan saya?"

"sebab kau berahsia dengan aku."

suara dingin Chorong kedengaran di telinga Taerin. "apa? apa yg Taerin sembunyikan dari unnie?"

"kau rancang semua ni dengan Taehyung.Tanpa pengetahuan aku."

"okay,itu Taerin minta maaf sangat-sangat. Tapi,oppa yang sendiri minta rahsiakan semua ni.Dia tak nak unnie risau."

"heh." sengihan sinis Chorong dapat dengar walaupun nadanya kecil.

"kau tengok diri aku.Selepas dia pergi,aku jadi teruk.Tapi sebelum suami aku pergi, taknak pula fikir tentang keadaan aku."

"apa yang unnie cakapkan?"

Chorong mengeluh. Taerin langsung tak faham apa yg dibahaskan oleh kakak iparnya.

"ada lagi satu sebab kenapa aku benci kau."

Chorong menambah. Dari sisi menghadap tingkap,kini dirinya berdiri memandang adik suaminya.

"apa penyebab Taehyung pergi?"

(h) Love Bite + TrustS2 Where stories live. Discover now