Dah masuk 5 kali Chorong menambah.Dia paling laju makan kali ni.Dan membuatkan hati si suami tenang. "jangan gelojoh boleh?tahulah ada penghuni dalam peyut tu.Tak manis tau?" Nasihatnya dengan nada memerli.
"sedap sangat..apa awak letak?"
"beri biru."
"nae? beri? perencah utama?"
beri biru? tak silap aku,aku pernah makan.Oh eh?. . TaeOh dan seangkatan rakan sepermainannya,Chaehee sudah kekenyangan. "burkk~" selamba badak Chaehee sendawa.TaeOh memandang sebelah rasa geli.
"ceri,tutup mulut la!"
"ala abang ni, jangan nak gedik sangat.Kita adik beradik lagi satu bukan dekat tempat public" bidas Chaehee dengan poyo. Adeh ini anak dara ikut generasi mana ni --"
"beri biru..awak ambil dari rumah papa mama?" Chorong ingin kepastian.Taehyung hanya menganggukkan kepala. "bukan ke itu tempat harta pusa-"
"dah memang itu tempat untuk kita dan Taerin.Jadi tak salah nak ambil sedikit beri." mulut Taehyung penuh bersuara. Dia sedang menyorokkan perasaan rindu pada Puan dan Tuan Kim sebenarnya.
"lagipun awak tengah pregnant.Iannya bagus untuk penghadaman."
--
Taerin bergegas menutup jendela dan pintu.Semua ditutup secara serentak menggunakan kuasanya. Rasa tidak sedap hati menerpa dirinya. Dah la duduk seorang diri.Tkde teman..
"tak sangka vampire takutkan manusia macam aku." suara itu,suara musuh keluarga Kim. Taerin menekup kedua telinganya.Benci akan suara itu.Tiada ribut , tanah runtuh dan tanda-tanda musuh itu mahu jelma.
"Kau ingat setelah aku bunuh mak bapak kau,anak dia takkan dihapuskan?"
"abang kau,tak sangka dia berkahwin dengan manusia.Wah, jodoh ke bodoh ni? vampire tak layak dengan manusia!"
"kau tahu kenapa aku bunuh orang tua kau?"
"SHUT UP!!!" Taerin menjerit namun suara misteri itu masih berdegil. "Ladang beri biru Kim Taeshik,tak lama lagi akan jadi milik aku.Tunggu masa datang" Tangan Taerin mengambil sesuatu yg keras. Dia bangkit lantas berlari mendekati jendela.
"kau pergi dari sini!!! jangan ganggu!"
balingan tadi tidak terkena sasaran.Lelaki berkedut dalam 50-an itu tersenyum sinis. Matanya tajam memandang wajah Taerin.
"Kau pantas macam bapak kau."
"abang kau,bijak sama dengan mak kau."
"then manusia tu,apa dia ada? dia bodoh."
"KAU TENGOK DIRI KAU JELAH BODOH! JANGAN NAK BURUKKAN KAKAK IPAR AKU!DIRI KAU PUN MANUSIA ,TAK SEDAR DIRI!DASAR JIMBET"
Taerin tak boleh menahan amarah.Perkataan luahan geram saja dia mampu sekarang. Hisap darah laki tu?katanya darah dia dah jenis luput tarikh.
--
this book semakin merepek T.T maafkan beta wahai rakyat jelata sekalian TvT saya mencuba seadanya yg timbul dalam otak.
YOU ARE READING
(h) Love Bite + TrustS2
VampirVampire, sifatnya yang rakus terhadap darah. Namun..sifat itu perlahan-lahan ghaib apabila hidupnya berubah tatkala tinggal bersama manusia yang dia cintai. [Love Bite. | Dec 2017] Bahagia bukan selamanya. Taehyung menjadi mangsa dendam Woojin...