28

350 49 14
                                    

3 bulan berlalu. Masa yang akan datang juga akan berlalu.Taehyung merenung kalendar dengan perasaan bercampur baur.

Matanya perlahan-lahan memandang anak kembarnya di atas katil.Sorang tidur sorang bermain dengan jari sendiri.

"anak appa membesar.Abang dan kakak kamu pun makin cantik,hensem." lelaki itu tersenyum kelat. Pandangannya berkalih tatkala pintu bilik air terbuka.

Chorong dalam keadaan rambut basah dan hanya memakai bathrobe. Taehyung tersenyum gatal. "Wangi dia sampai sini.Pergh.." usik lelaki itu selamba.

"ngada jelah.Awak pergi mandi.Ni saya nak tanya,pampers Taemin dengan kakak dia dah tukar?" soal Chorong serius.Rambutnya dikeringkan menggunakan tuala.

"belum.Eheheh." Jawab Taehyung bernada tenang.

"mwo?! yah! tadikan saya dah cakap tukar.Eish nak kena dia ni!"

"ala jangan marah.Saya punya pun dah penuh."

"gedik!"

"sayang"

"ish!"

Chorong laju melangkah mendekati suaminya yg sibuk mengejek.Tangan diangkat,baru saja dia ingin menarik telinga Taehyung , lelaki itu lebih pantas bertindak menarik tangan Chorong sehingga wanita itu terduduk di atas ribanya.

"jangan nak mengada.Ada Taemin dengan Chorim."

"mereka tak tahu apa-apa."

"jangan nak ambil kesempatan"

Taehyung mencebik.Semua tak boleh ni kenapa? nak bermanja je alahai. Mata mereka bertaut seketika. Pandangan lama . Tidak lama itu,Chorong bersuara untuk mengurangkan kekok.

"pergilah mandi"

"kejap.Nak tatap muka isteri saya."

"hari-hari hadap.Dah la , pergi mandi.Lepas ni kita boleh sama-sama jaga anak kembar kita."

"ok,but let me -"

Chup.

Taehyung bertindak mengucup bibir isterinya lama dan mendalamkan lagi ciuman itu.Chorong tidak menolak dan membalas.Dia hanya membatu di situ.

beberapa minit mereka bercumbu.Taehyung meleraikan ciumannya.

"dah? pergi mandi." Chorong menatapnya geram. "awak tak balas kiss saya.Hm!"

"aish.Arasseo."

Chup! Chorong mencium Taehyung sekilas. "done"

"tak puas"

"what?"

tanpa rasa segan,Taehyung menarik leher Chorong dan bibir mungil isterinya disambar.

Chorong malas nak berdebat.Dah boleh agak perangai laki sendiri memang macam ni.

Gatal.

Tetapi ciuman itu cuba dileraikan apabila Taehyung meletakkan tubuh Chorong di atas katil. "Yah yah!!"
Taehyung yg perasan berhenti seketika. "kenapa?"

"awak ni, kan ada twins."

"diorang kecik lagi.Alahai tak usah risau wahai cinta."

"jangan nak mengada.Pergi mandi lah!"

"shhhh,kan anak-anak kita tengah tidur."

"Taehyung,awak jangan macam-macam.Saya baru je mandi.Tepilah.."

"nanti mandi lagi lah.Sekarang masa kita untuk bernakal-nakal~" kening lelaki itu terjongket-jongket.Chorong dah bagi signal tak nak tapi suami berkeras kepala.

"tak salah nak tambah lagi satu?"

"oh please!"

"eheheh"

bibir tak lekang tersenyum menampakkan senyuman kotak Taehyung.Baru saja dia mahu mendarat di leher Chorong,aktivitinya terbantut tatkala terdengar ketukan pintu.

"omma, appa!"

"ha wae??!!!"

Taehyung tergolek merajuk.




***
itschimm  pak atan ada kucing nama dia BINGO!!! ahahah yea betul mereka kembar ^^

(h) Love Bite + TrustS2 Where stories live. Discover now