00:02

267 47 9
                                    

Chorong mengangkat wajah tatkala merasakan Taerin memberi sesuatu kepadanya. Satu kotak besar di hulurkan.Chorong hanya merenung lama tanpa menyambut.

"Jangan cakap ini harta terakhir dia."

"ambil lah.Taehyung oppa sayangkan-"

"Unnie tak perlukan!"

kotak tersebut ditepis kasar.Nampak sangat yg Chorong tiada mood sejak kehilangan suaminya.

Taerin melihat kotak itu membatu. Matanya mula membahang. "Unnie tak sayangkan oppa?"

"sayang? dia sayang unnie? kalau sayang dia takkan tinggalkan unnie dan anak buah Taerin untuk kali ke-3!"

"Taerin pun rasa begitu.Taerin rasa keseorangan sekarang.Tapi Taerin bersyukur yg Taerin masih ada unnie dan anak-anak unnie." Jawab gadis vampire itu sayu.Dia menundukkan wajahnya,menyembunyikan perasaan sedih.

"setiap perkara yang berlaku,ada hikmahnya..Taerin percaya oppa sayang,cintakan unnie.Dia ada tinggalkan hadiah untuk semua yg dia sayang terutama unnie." Taerin berjalan mengambil kotak dilempar tadi di atas lantai lalu memberikan kepada Chorong semula.

"ambil lah.Ini hadiah unnie daripada suami unnie."

perasaan wanita itu bercampur baur.Wajahnya sekarang sukar ditafsirkan sekarang.Chorong masih marahkan Taehyung tapi dia tak boleh melawan takdir.

"Taehyung-ah. . bogoshipda.."

.

.



bertambah pening xD

(h) Love Bite + TrustS2 Where stories live. Discover now