LB 22: zero

680 86 7
                                    

"Tae why saya kena pakai baju hitam? Sexy pulak tu."

Taehyung memandang Chorong sekilas seraya tersengih. Kedua tangannya dimasukkan ke dalam poket seluar. "Ini arahan mama. Jom,kita pergi." Tangan Chorong diraih. Digenggam erat lalu membawa ke sesuatu tempat.

--

Kenapa aku dengan keluarga dia dekat hutan ni? Dah la sejuk tambahan pulak tengah malam. Yaish! Badan aku tak tutup habis. Sengaja tau mamat ni nak bagi aku membeku. Aku pun makhluk pepejal. Senang melebur.

K,nevermind.

"Chorong." Puan Kim memanggil. Segera aku menghayunkan langkah ke arahnya. "Ye puan?"

"Minta maaf sangat-sangat. Mesti awak sejuk kan? Selepas kita buat operasi ni,awak akan rasa normal. Sekarang,ambil ni."

Alat memanah? Aduh,apa pulak kali ni. Aku hanya mengambil saja barang itu dari ibu Taehyung. Kepala menoleh tatkala terdengar bunyi kuda dan kakinya sedang berlari mendekati.

"Taehyung,kenapa bawa kuda?" Aku bertanya kehairanan. Ada jelah rahsia keluarga dia ni. Eish.

"Naik." Arahnya sepatah.

"Huh?" Aku kebingungan. "Naik." Arahnya sekali lagi. Kali ni,dia menghulurkan tangannya. Aku menyambut. Rasa kekok bila naik belakang dia dan tunggang kuda for first time.

Omg sejarah atau pengalaman?

Puan Kim membetulkan posisi duduk aku. "Peluk Taehyung,sayang." Wanita itu mengarah. Ntah kenapa aku senang nak akur arahan Puan Kim. Pinggang Taehyung dipeluk.

"Puan , saya dengan Taehyung nak pergi mana?"

"Awak akan tahu."

.
.
Hi, im so sorry becoz tak tepati masa nak update. Buzy siang tadi. Maaf semua.

Dan maaf part pendek.


(h) Love Bite + TrustS2 Where stories live. Discover now