=======
i think this chap akan jadi cheesy, sorry guys ㅠㅠㅠ=====
"hmmph!-"
nafasnya turun naik apabila Taehyung tak kalah meragut bibir isteri sendiri. Chorong terlekat ke dinding gara-gara sifat buas Taehyung naik.
ini salah satu sebab Chorong tidak suka Taehyung. "hmm!yah-Taehyung!" tersekat kata-kata gadis itu mahu bersuara.Taehyung tak peduli apa mahu jadi, dia ingin buktikan ciuman itu adalah diri dia. Siapa berani cium Chorong dengan ganas? setakat ini,suami sendiri.
"Taehyu-"
Tubuh Chorong diangkat menuju ke sofa.Dia menyambung aktiviti tadi tanpa kisah gadis itu meronta tidak mahu. Perlahan-lahan Taehyung bergerak ke leher putih isterinya. Digigit sedikit.Nafsu lelaki itu semakin naik.
"kalau kau nak buktikan kau suami dia,give her a bite and suck her blood"
Nafsu itu,,berjaya membuatkan Taehyung menjadi lebih agresif. Baru saja dia ingin menghisap,Chorong menolak dadanya.
satu tamparan hinggap di pipi lelaki itu. "Awak kenapa?! awak hampir mahu hisap darah saya!"
"ini saja penyelesaian untuk awk percaya bahawa saya adalah Kim Taehyung,Vampire jadian.Suami awak dan appa kepada dua orang anak kita."
Mendengarkan keterangan itu,Chorong tersentak.Tadi bukan ke dia tak kenal lelaki tu? perasaan marah seketika tadi menguasai dirinya sehingga tidak dapat menerima Taehyung Kim sudah pulang.
"saya rindukan awak dan anak-anak.Saya tahu awak marahkan saya tapi,tolong terima saya dah pulang."
Terdiam Chorong.Taehyung pula menyambung aksi tadi,sejujurnya dia rindukan bibir isteri sendiri juga.
"Don't-"
"tae-"
"stop it-"
Dia tidak endahkan raungan gadis itu,Taehyung bertindak menggigit bibir Chorong lantas darah yg keluar dihisap laju. Kemudian,lidahnya dimasukkan ke dalam mulut kecil isterinya. Apa Taehyung inginkan sebenar,akhirnya ditunaikan.Chorong membalas ciuman dari dia. Lidah mereka berlaga seperti ular membelit mangsa.
Asyik sangat sehingga tidak perasan bahawa Taehyung sudah bawa masuk Chorong ke dalam bilik.
ciuman terlerai sebentar.Mereka memandang wajah antara satu sama lain. "I want you." 3 perkataan ini, paling Chorong tidak mahu dengar.
Tatkala dia ingin menolak,Taehyung pantas mencium bibirnya kembali.Butang baju dibuka satu persatu. Chorong terbuai dengan ciuman suaminya walaupun dalam cara kasar.
Tiba-tiba fikirannya memberhentikan hawa nafsu itu. Baru dia teringat yg dirinya mengandung.
"Tae-"
"Taehyung stop-"
"Taehyung stop!" tangan Chorong memberhentikan lelaki itu dari membuka butang baju. "Why? i miss you so much. Can not i touch you?"
"saya mengandung.2 minggu."
"A-apa?"
YOU ARE READING
(h) Love Bite + TrustS2
VampireVampire, sifatnya yang rakus terhadap darah. Namun..sifat itu perlahan-lahan ghaib apabila hidupnya berubah tatkala tinggal bersama manusia yang dia cintai. [Love Bite. | Dec 2017] Bahagia bukan selamanya. Taehyung menjadi mangsa dendam Woojin...