terjawab

264 43 3
                                    

Chorong merenung luar tingkap.Dunia yang penuh kesibukkan,langsung dia tidak endah.

Kepala otak asyik memikirkan Taehyung.Dan juga jawapan adik iparnya siang tadi.

"ingat lagi, waktu oppa nak buat kejutan untuk unnie? semasa anniversary oppa dan unnie?"

Chorong diam.Hanya menganggukkan kepala.

"sebelum mendiang Woojin mati,walaupun oppa selamat tapi.."

Chorong sudah mula resah.Mahukan jawapan yang sebenar dari mulut Taerin. Rahsia yang lama dia tidak tahu. Rahsia Taehyung diamkan selama 3 tahun ini.

Chorong mendekati Taerin.Bahu adik iparnya digenggam.

"cakap! sebelum apa terjadi dekat Taehyung?!"

Taerin berikan pandangan lemah kepada wanita itu. Kedua tangan Chorong dilepaskan dari genggaman.

"Taehyung oppa ditikam oleh manusia tak guna tu.Lee woojin."

"mwo? apa kau ngarutkan. Bagitahu perkara sebenar Kim Taerin!"

"itulah perkara sebenar yang terjadi."

"tak! kalau ye, Taehyung boleh sembuh dengan secepat mungkin!"

Chorong tidak percaya dengan keterangan Taerin. "ye ,oppa boleh sembuh tapi disebabkan pisau tu sudah direndam dengan racun -"

"anyi! Takkan sebegitu Taehyung jatuh! aku kenal dia! dia ada kuasa!"

"tapi dia tetap akan pergi unnie."

"ah! kau sengaja buat aku panas! jawapan kau tak logik! tak boleh diterima langsung!"

"kerabat kami..lelaki tu tahu kelemahan kami apa."

"kelemahan kami, adalah racun. Taerin pun terkejut unnie. Lepas oppa datang rumah minta 3 tahun hayat untuk hidup. Maafkan Taerin.Ini demi Taehyung oppa dan unnie juga. "

--

"Taehyung..betul ke apa yang adik awak cakapkan.."

"kenapa awak rahsiakan dari saya."

"kenapa Tae. . kenapa.."

"kerana saya..ini semua disebabkan saya awak pergi."

**

Hi,author here!

mesti korang tak faham dan semakin pening dengan jalan cerita ni kan?

kalau nak faham lagi tanpa explain dari saya,baca balik dari part Taehyung kena tikam.

wkwk xD

sowrehh lambat update :p

(h) Love Bite + TrustS2 Where stories live. Discover now