tujuh

520 74 12
                                    

Dahi kedua anakku dikucup lama sebelum aku pergi buat sementara waktu. Jangka masa yg agak lama, sampai tahap mana dia boleh tahan.

"Appa minta maaf ye. Appa buat semua ni untuk kebaikan anak-anak appa. Appa pergi dulu ye. Jangan risau,appa takkan cari mangsa melainkan omma kamu yg keras kepala tu. Doa-doa la dia berlembut hati dengan kamu berdua bila appa tkde. " aku berkata sendirian sambil ralit memandang wajah polos anakku.

"Appa pergi dulu. Cakap dengan omma yang appa cintakan dia seorang. Bukan dua..appa tak pernah talam dua muka dengan omma. Melainkan duit syiling. Appa hensem yop."

Kaki berganjak dari bilik anaknya. Sekarang , melangkah pergi memasuki bilik si cinta.

Pintu dikuak perlahan-lahan. Takut pula sang singa terjaga.

"Sayang~" walaupun aku rasa marah bila dia pukul TaeOh tak berlesen. Ini jenis dengkiˋε ˊ

Tangan sotong aku gatal nak cubit pipi. Test mana tau tidur mati ke tidur anak ayam.

"Tidur koma ek? Jangan bangun tau melainkan matahari dah naik." Sempat bergurau sendirian tanpa tiada orang melayan.

"Chorong-ah. I loveyou. Saranghae,wo ai ni. Tamak kan? Apa salahnya tamak cinta dengan awak. Saya serius,tiada siapa selain awak dalam hati ni. Walaupun awak brutal jenis kak yong." Aku tersengih. Otak kembali mengimbas kenangan lama.

"Rindulah masa zaman kita bercinta. Bergaduh sebab rebutkan kaki ayam je. Bukan benda lain. Tapi tak sangka awak sayang saya ketat sangat sampai rasa cemburu tu teruk. " aku bergurau bangang. Harap kalau dia mimpi jangan menjerit serupa army nampak muka aku yg hawau ni.

"Saya dengan Sujeong tiada hubungan apa-apa. Percayalah. Dia juga seorang ibu dan isteri yang ditinggalkan oleh dua orang insan tersayang. Kes kelmarin dia peluk saya,sebab dia rindukan mendiang suami dia. Dan buku pemberian dia kepada TaeOh niat dia cuma mahu lepaskan rindu terhadap anak lelaki dia. Kejamnya awak.."

Aku terdiam seketika. Rambut panjang bini diusap sebentar. Ambil sat iklan.

"Awak cantik walaupun sedang beradu. Oh my queen╯ 3╰"  aku selit pujian sedikit. Mana tau dia dengar luahan hati seorang suami

"Kalau ayaq liur meleleh itu tandanya awak mimpikan seorang putera idaman. Huhu,tak manis na. Tahulah kita ni sexy tapi tolong simpan air liur tu."

Maaf,aku dengar dia mengecap.  ̄ω ̄

"Jaga anak-anak kita ye. Sementara saya buat mogok dengan awak. Saranghae,Kim Chorong.

Saya pergi buat sementara waktu..

Dan setiap waktu saya tiada,mohon menyesal. ヽ(´▽`)/ "

Sekian aku membebel, wajahnya aku tenung selama 2 minit. Dan 2 minit bagaikan 2 dekad. Eceh.

Sebelum aku pergi ,dahinya ku kucup lama. Kemudian beralih ke hidung mancung tajam miliknya. Dan fav place , her lips.

"Annyeong. . "

---

Gembira la triple update╭(′▽‵)╭(′▽‵)╭(′▽‵)╯ 

Yey≧▽≦y

(h) Love Bite + TrustS2 Where stories live. Discover now