31

356 52 5
                                    

   Bunyi alarm jam dari telefon membangunkan The twins. Tangisan yg kuat bergema di homestay mereka menetap 1 minggu membangunkan mereka ber-empat.

"aish,siapa yg letak alarm bunyi rock?!"

"bukan saya."

"habis tu?! telefon awak kan ni? siapa lagi nak letak penggera bunyi memekak ni?"

Mulalah perang pagi di antara suami isteri itu sampaikan anak kembar mereka di abaikan.

"Bukan saya lah! saya dah setting tukar bunyi sabun meletup."

"apa awak ingat bunyi tu boleh bangun kan kita ke?"

"aish tak faham lah! mana satu bunyi awak nak? rock memekak sabun meletup tak dapat bangunkan kita.Huh?"

sebelum perang mulut semakin besar,TaeOh dan Chaehee datang ke bilik orang tuanya.

"ceri yg letak bunyi rock tu,omma." mamai gadis cilik itu mengaku. Matanya di gosok seraya mulut menguap.

"mwo?" Taehyung dan Chorong berpandangan. Taehyung bagi muka kemenangan bukan dia yg letak bunyi rock.

"yelah!" chorong malas nak bergaduh lagi,wanita itu bingkas bangun lalu mendekati the twins untuk meredakan tangisan.

"appa pun satu,kenapa tak nak check dulu malam tadi? kan dah kena sengat dengan omma." TaeOh mencelah. Dia juga masih mamai.

"apa? yah Kim Chaehee ,Kim TaeOh cepat mandi lepas ni kita nak jalan-jalan." Taehyung mengetap bibir geram , kedua anaknya akur lalu kembali ke bilik untuk bersiap.

--

(h) Love Bite + TrustS2 Where stories live. Discover now