Choker di tangan, aku tatap lama. Masih mencari kebenaran dan jawapan,betul ke kata budak sepet tu? Choker ni dari Taehyung?
"Taehyung.. tolong munculkan diri. Aㅡaku rindu kau."
Setitik demi setitik air mata mengalir. Kau memang kejam Taehyung. Kenapa sembunyikan diri?
"Chorong~ pakailah choker tu."
Ah! Nafsu aku membisik. "Apa fungsi?kalau aku pakai,apa jadi?"
"Pakai jelah kalau nak tahu~ aku pun tertanya."
Bodoh! Dah la alone dalam rumah ni. Boleh pulak main bisik-bisik.
"Belum cuba,belum tahu~"
"Diamlah!" Benda ni ke bercakap? Salahkan nafsu pulak. Dia boleh main harkat kt hujung ayat? Huh.
ㅡ
Dek hasutan nakal nafsu,Chorong memakai choker itu pada lehernya. "Ergh.." rasa pening di kepala mula menguasai dirinya. Pandangan mata mula kabur sebelum,dunia gadis itu gelap.
Choker di leher putih Chorong,mula mengeluarkan cahaya.
--
Chorong membuka mata perlahan-lahan. Dia bangun dari pembaringan di atas katil besar.
Katil besar?
"Aㅡaku kt mana ni?"
Chorong mengurut kepalanya agak sakit. Kawasan sekeliling malap. Hanya ada 2 obor terpasang berapi pada sebuah dinding.
Merinding bulu roma tatkala angin sejuk menerpa. "Erm..ada sesiapa tak?"
"Hello" hanya sekali dia berkata,tempat itu bergema. "Omo,aku kat mana ni?!" Chorong gagahkan diri turun dari katil. Dia teragak-agak nak pijak lantai. Takut ada sesuatu tiba-tiba muncul tarik kaki dia ke.
"Fuhh.."
Dia menghela nafas lega. Datang kembali angin menyingah badannya. "Se..sejuknya!" Dia melihat dirinya atas bawah. Hairan,tadi dia pakai baju dan seluar panjang. Sekarang,Chorong hanya berpakaian baju T hitam dan short pants."Aishh,dia bagi baju mcm ni!" Chorong merungut. "Eunji,Suho. Korang ada ke?!" Laungnya kuat. Namun,suara gema saja kedengaran.
"Omma,appa! Chorong kat mana ni!" Angin menyinggah sebentar ke badannya lalu meninggalkan Chorong dalam ketakutan.
"Taehyung-ah! Aku kat mana ni! Kenapa choker ni pel--- omma!!" Tiba-tiba katil besar tadi,ditarik. Bunyi geseran membuatkan Chorong lebih takut. Gadis itu mencangkung seraya menekup kedua telingannya.
"Haishh! Jangan main-main boleh tak?! Kalau aku salah masuk,maafkan aku! Tak sengaja! Choker ni yg bawa! Kalau aku ada salah,maafkan juga! Aku nak hidup,belum kahwin lagi ni!"
Dia merengek. Seperti kanak-kanak kehilangan ibu bapanya di pasar raya.
XD
Gigi diketap. Chorong masih dengan posisinya iaitu,mencangkung dalam ketakutan.
"Rongshii?"
Suara samar-samar menyapa pada pendengaran Chorong. Suara yang amat dikenali dan dirindui.
"TaㅡTaehyung?"
"Park Chorong."
Suasana berubah dari malap kini terang. Pakaiannya juga sudah lain. Chorong berpakaian serba putih. Mata Chorong melilau mencari si suara empunya tuan.
"Kim Taehyung. Munculkan diri! Aku gian nak bantai kau kalau kau ada depan mata aku sekarang! Kau pergi mana selama ni jebon?!"
"Park Chorong shii." Dia terus memanggil tanpa menunjukkan bayang.
"Jangan main-mainlah! Dari dulu kau tutup suis lampu sampai sekarang tak puas ke?! Memang tak elok ungkit,tapi ada kaitan! Yah!"
"Park Chorong shii.. I love you."
"Macam ni ke cara Vampire melamar?! Seksa betul! Yah,aku penat!"
"Park Chorong. Be my wife and half of my part?"
Tiada sahutan dari gadis itu. Chorong hampir menangis. "Jawab soalan aku dulu."
"Dia ajak soal jawab pula! Yelah! I hate you! But,aishitaeru. Yes,aku accept jadi bini kau!"
"Tak ikhlas je."
Chorong menarik nafas dahulu sebelum melafazkan ayat. "Kim Taehyung,I love you. I will be your wife and half of your part. Bogoshipㅡ"
Belum sempat dia menghabiskan ayat,ada tangan lain meraih lengannya kemudian lehernya ditarik.Bibir Chorong bersatu bersama bibir Taehyung. Gadis itu sudah tahu siapa berani bertindak begini. Lama mereka bercumbu.
Dalam 10 minit,Taehyung takkan lepaskan peluang . Bibir kesukaan dan dirinduinya. Lelaki itu memperdalamkan lagi ciuman. Manakala Chorong,akhirnya membalas ciuman Taehyung.
Bunyi cicip kedengaran tatkala ciuman dileraikan. Eye contact terjalin seketika.
"I miss you."
YOU ARE READING
(h) Love Bite + TrustS2
VampireVampire, sifatnya yang rakus terhadap darah. Namun..sifat itu perlahan-lahan ghaib apabila hidupnya berubah tatkala tinggal bersama manusia yang dia cintai. [Love Bite. | Dec 2017] Bahagia bukan selamanya. Taehyung menjadi mangsa dendam Woojin...