Bu dediklerine karşı Ji Yong'un peşinden gittim ve onu merdiven boşluğuna çektim. Bana şaşkınlık içinde bakıyordu.
""Ne oluyor Ji Yong çabuk bana bir açıklama yap."
Ji Yong yüzümü avcunun içine aldı ve konuşmaya başladı.
"Seung Hyun ile sevgili olmak istemiyor musun?" ne diyordu bu adam, bana ne yaparsa yapsın bu adama aşıktım ben,
"Saçmalama Ji Yong ben sana aşığım"dedim alnımı alnına yasladım. Nefesimi suratına doğru verdim.
"Ah Ash!" Belime iyice sıkı sarıldı, "bugünlük onunla sevgili gibi davranman gerek lütfen sorgulama" dedikten sonra yara izilerimde parmaklarını gezdirdi.
"İçince, ne yaptığımı bilmiyorum sevgilim." Bu dedikleri ile aniden ona baktım. Dudaklarına yapıştım, ne olursa olsun bu adama aşığım. Yavaşca ayrıldı ve salona ilerledi. İşte onun sevgi süresi bu kadardı. Güldüm.Çok büyük ve şık bir gece klübüne gelmiştik. Seungri dj kabinin orda oyalanıyordu.
İş birlikçi kalpazan. Kiko ise yılışık yılışık Ji Yong'a yaklaşıyordu. Ben ise yanımdaki Seung Hyun ile sevgili rolü yapıyordum.
Tam bana sarılacağı sırada pistte dans eden Daesung ve Taeyang durdu ve Taeyang beni kolumdan tutup ortaya çekti."Teşekkür ederim Young Bae"
güldü ve belime ellerini doladı. "Şey Ash bekle ben geliyorum"dedikten sonra Daesung'un yanına gitti. Onunla bişeyler konuştuktan sonra yanıma geldi ve birşey demeden beni terasa çıkardı. Aman tanrım..."Ash Ji Yong gelmeden acele edelim"dedi ve elimi tutup beni sandalyeye oturttu. Sana bişey vermem gerek kabul etmesen bile lütfen ona sahip çık dedi ve cebinden bir kutu çıkardı. Çok güzel bir yüzüktü.
"Ash evlen benimle ve bu eziyetten kurtul. Kaçarız senin için herşeyi bırakırım"dedi ve elimi tuttu. Peki ben kurtulmak istiyor muydum?
Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın.