Şuan düğünün yapılacağı yerdeyim. Ji Yong ve Kiko'nun düğünü, ne kadar aciz bir durum ama sevdiğim hatta sevgilim olan adamın düğün hazırlıkları ile uğraşıyorum. Bir sandalye buldum ve oturdum Ji Yong sarhoş olmadığı zamanlar hayâl kurardık. O günü hatırladım ilk hayal kurduğumuz günü;
[1.5sene önce]
Ji Yong ile yatakta uzanıyorduk. Hava daha yeni aydınlanıyordu beni kollarının arasına aldı ve konuşmaya başladı;
"Bir kız çocuğumuz olucak Ash. Saçları senin gibi sarı olucak .Bütün servetimi ona harcıyacağım insanlar onu Kral'ın kızı diye anıcak" bunu demesiyle kucağuna oturdum ve mızmızlandım;
"Sen benim Kralımsın ya." bunu hatırlamamla koca bir tebessüm ettim. Ji ve Kiko çoktan gelmişti. Ji yine bana umursamazca bakıyordu.Muhtemelen gülmeme sinirlendi. Bir bilsen neye güldüğümü.
İşlerim bitmişti, sonunda. Çantamı aldım ve tuvalete ilerledim. Fazla midem bulanıyordu klozete eğildim ve kusmaya başladım.Ağzımı sildim ve aynanın karşısına geçtim ve makyajımı tazelemeye başladım. O adama aciz görünmek istemiyordum.Makyajımı bitirip çantamı topladım ve pantolonumun paçasını düzeltmek için eğildim ve o an arkamda bişey hissettim kollarını belime doladı ve beni ayağa kaldırdı.
"Benim kraliçem yanlızca sensin Ash bunu asla unutma.Ama biraz dayan."ona döndüm ve sarıldım.
"Dayanamıyorum Ji çok zor çok şimdi düşün ben ve Seung Hyun evleniyoruz. Sende düğün yerimizi hazırlıyorsun."Aniden benden ayrıldı ve çenemin altından tutarak beni duvara yapıştırdı."Bırak bunun ihtimalini bana şakasını bile yapma seni uyarıyorum."
Çenemi bıraktı ve hızlıca kapıdan çıktı. Ardından bende çıktım ve yürümeye başladım hava almak istiyordum çünkü bu aralar cidden midem bulanıyordu.Birden yanımda bir araba durdu. Oraya doğru döndüm. Camı yavaşca indirdi. Seung Hyun
"Arabaya bin Ash! " ona cevap veremeden gözüm karardı ve kendimi yumuşak bir yerde buldum. En son hatırladığım Seung Hyun'un endişeli bakışlarıydı. Gözlerime gelen beyaz ışık ile gözlerimi yavaşca açtım. Bulunduğum yerden kalkmaya çalıştım. Ama kolumda bir acı hissettim kolumda serum vardı. Hastanedeyim. Ben düşünürken içeri Seung Hyun girdi.
"Meleğim iyi misin?"
onun hemen arkasından ise doktor geldi. Seung Hyun elimi tutarak yanıma oturdu.
D;"Bundan sonra eşinize daha iyi davranmanız lazım çünkü bebeğinizi taşıyor."
"Ne? " tanrı aşkına bu adam ne diyordu
Bölüm için vote vermeyi ve beğenmeyi unutmayın sizi seviyorum. 💕