Keyifli okumalar🍁
Geç geldiği için üzgünüm.Şu an özel bir hastanedeydik. Evet! Gurursuz gibi DNA testi yaptırmaya gelmiştim. Ama gelmesem bana inanmazdı. Bir odada oturmuş bekliyorduk. Rahat rahat oturuyordu önlemini almıştı belliydi. Sonuçta dünyaca ünlü bir yıldızın DNA testi yaptırıldığı duyulursa bu onun için son olurdu. Bunu biliyordu. O an gözüm eline takıldı yüzüğü vardı. Sahi ya o yarın evleniyordu. Yang başkanın anlaşmasını kabul etmediğim için kovulmuştum ama beni geri aldırmıştı. Sırf eziyet olsun diye o kızla ikisini görüyüm diye. Ben bunları düşünürken elimi tuttu.
"Ben cidden baba mı olacağım? " gülen yüzüm ile ona baktım ."Evet bebeğimiz olucak sevgilim."
Bir anda elimde bir sızı hissettim,tırnaklarını avucuma geçirdi ve konuşmaya devam etti. "Umarım bendendir Ash, umarım benim bebeğimdir aksi taktirde seni burda öldürürüm!" elimin kanadığına emindim elimi çekmek için hamle yaptım ama daha sert tuttu ve gözlerimin içine baktı. "Ama bu demek değil ki benden ise yaşıycak."O an boğazım düğümlendi eğer beni şuan burda dövseydi daha az canım acırdı eminim, tam ağzımı açacakken bir doktor geldi ve Ji'nin önüne geçip selam verdi. Daha sonra bir zarf uzattı ve birşey demeden gitti. Ji zarfı büyük bir yavaşlık ile açtı ve okumaya başladı;
"Jang Ash He'nin annelik yaptığı fetüsten alınan doku ile baba adayı Kwon Ji Yong'tan alınan dokularda %99.9 eşleşme saptanmıştır."Korku ile ona baktım ve önünde diz çöküp ellerimi dizlerine koydum ve yalvarmaya başladım. "Aldırmayacağız değil mi?" Çenemi sıktı ve beni fırlattı"Ne bebeği ha? ben yarın evleniyorum. " tekrar dizlerine yapıştım "Yalvarırım Ji Yong lütfen beni ondan ayırma ne olur tamam istersen hayatından çıkarım yeter ki onu bana bağışla."Alayla güldü ve soğuk bir şekilde bana baktı."Sana neden güveneyim sen babalık davası ile yakında karşımada gelirsin"dedi ve karnıma bir tekme indirerek beni itti. O an havada bir şimşek çaktı ve yağmur başladı.Hava bile bana eşlik ediyordu. Karnımı tutarak dışarı çıktım. Üzülmemeliydim artık kendim dışında birini düşünmem gerekirdi. Telefonu çıkardım •Choi S. Hyun•aranıyor... Telefon hemen açılmıştı.
"Meleğim? " bir an duraksadım Ji bana hiç böyle seslenmezdi. "Haklıydın bebeği kabul etmedi. Yanıma gelir misin?" Bunu demem ile suratıma telefon kapandı ve ardından bir mesaj geldi. Choi S Hyun; Konum at geliyorum meleğim. Hızla arkadaki parka koştum yağmur fazla yağıyordu. Buranın konumunu attım ve beklmeye başladım çok geçmeden lüks araba görüş açıma girdi. Seung Hyun aniden arabadan indi ve benim kapımı açıp kendi tekrar bindi.
Şuna bak kısa zamanda nasıl ıslandım."ona bakıp güldüm itraf ediyorum güzel bir görüntüydü. Ben lafa girecekken atladı.
"beni affet" ona şaşkınlıkla baktım. Ne için af diliyordu.
Vote vermeyi ve yorum
yapmayı unutmayın✔