Keyifli okumalar🍷Korku ile aşağı inmeye başladım. O kadar dalgındım ki beni bekleyen Seung Hyun'u bile görmemiştim,kolumdan geriye çekilmem ile aniden irkildim.Göz göze geldiğimizde Seung Hyun yüzümü avuçlarının içine aldı."Ash neyin var sevgilim?"yutkunup gözlerimi etrafta gezdirdim."Ben ga-gayet iyiyim ,lütfen gidelim artık."Kekelemiştim ve büyük ihtimalle Seung Hyun kötü bir şey olduğunu seziyordu. Elimi tutup ceketini düzeltti girişe geldiğimizde kulağıma eğilip fısıldadı."Bugün kötü bir şey olmayacak."Kapılar açıldığında büyük bir alkış tufanı koptu,başımızdan aşağı kırmızı gül yaprakları dökülüyordu.
Seung Hyun'un elini daha sıkı tuttum.Elimden alınan çiçek ile Daesung 'a baktım,belimde hissetiğim eller ile romantik bir şarkı çalmaya başladı.Ben hala Daesung'a bakarken gözleri ile karşımda duran adamı işaret etti,kendimi toparlamaya çalışıp Seung Hyun'un hareketlerine ayak uydurmaya başladım.
***
Oturmuş etrafı izliyordum,insanlar eğleniyor,içkilerini içiyorlardı.Ben ise boş boş etrafa bakıp olacakları düşünüyordum.Gelen nikah görevlisini görünce istemsizce gerildim.Seung Hyun elinde ki şarabı yudumladıktan sonra yanıma gelip beni karşısına aldı ve ellerimi tuttu.Gözlerim ile Jiyong'u aradım ama salona giriş yaptığımdan beri ortalıkta yoktu.Nikah görevlisi bize bazı konuşmaları tekrarlatıp elinde duran İncil'i kapattı ve hafif öksürdü."Bayan Jang Ash He,karşınızda bulunan adamı kocanız olarak kabul ediyor musunuz?"korku ile etrafa bakıp yutkundum.Ellerimin titrediğini hissediyordum,karşımda duran adama dikkatli bir şekilde baktım.Ne demem gerekiyordu?Herkesin beni beklediğini farkındaydım ama bir türlü cevap veremiyodum.Gözlerim dolu bir şekilde cevap verdim"Kabul ediyorum." Özür dilerim seni asla onun gibi sevemeyeceğim için...
***
Nikah bitmiş evimize gelmiştik"evimize" Seung Hyun evi bana hediye olarak almıştı,o kadar güzel dekore etmişti ki geldüğimden beri etrafı inceliyordum.
Aniden kolumdan tutup beni odaya çekti ve yatağın üzerinde duran geceliği bana uzattı
"Bunu güzel karım için seçtim."Aniden dudaklarıma yapışması ile beni yatağa sürükledi.Her şey tamamdı ama Jiyong? O nerdeydi?
Yorum ve vote vermeyi unutmayalım.