Rozdział 1

6.4K 314 5
                                    

Księga I
Avalone siedziała na kanapie obok Joker'a. Wtem do pokoju wpadła Harley Quinn.

- Cześć Pączusiu. Cześć Älskar - dziewczyna usiadła zielono włosemu na kolanach i złożyła mu na ustach namiętny pocałunek.

- Ble - mruknęła Ava

Dziewczyna wstała z kanapy i poszła do swojego pokoju. Usiadła na łóżku i wyjęła album z szafki. Przeglądała zdjęcia, a w jej oczach pojawiły się łzy. Wszystkie złe wspomnienia znowu powróciły. Gdyby nie tamten dzień było by dobrze, pomyślała. Odłożyła album na kołdrę i wstała. Powoli podeszła do okna. Przejechała palcami po szybie. Nagle do pokoju wbiegła Harley.

- Älskar znowu płaczesz. Zapomnij o tym. To nic takiego.

- To zrobiło poważną i nieuleczalną dziurę w mojej psychice.

- Posłuchaj mnie wiem co mówię.

- Ty też byś mnie mogła posłuchać - Ava spojrzała na blondynkę wymownie.

- On mnie wcale nie zdradza. Kocha mnie.

- No ja widziałam co innego.

- Dziewczyny jedziemy do klubu! - krzyknął z drugiego pokoju Joker
Harley wyszła z pokoju Avy. Dziewczyna złapała pierwszą lepszą kurtkę i wyszła.

- Właściwie po co jedziemy? - zapytał czarnowłosa

- A czemu nie - uśmiechnął się Jocker

- W sumie możemy jechać. Dawno nie widziałam Taylor. Ciekawe co u niej? - rozmyślała dziewczyna.

Całą trójką wyszli z budynku i poszli do samochodu.

Älskar morderczyniOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz