Avalone Nikiel
Ma 18 lat. Ogólnie miła dziewczyna. Po ciężkich przeżyciach. Czasami bywa chamska. Stara się dowieść swego i jest nieustępliwa. Nie ma szczęścia ani w miłości ani w przyjaźni. Lubi śpiewać. Jest akrobatką tak jak Harley która ją wszystkiego nauczyła. Posługuje się bronią palną i białą. Ma moce przenikania przez obiekty lecz nie zawsze to działa, leczenia oraz telekinezy.
Sally Stark
Córka Antony'ego Starka. Ma 17 prawie 18 lat. Jest miła i przyjacielska. Łatwo nawiązuje nowe przyjaźnie. Ale jest łatwo wierna i łatwo ją sobie owinąć wokół palca. Jest równueż szalona i wesoła oraz bardzo gadatliwa i bezczelna. Włada żywiołem wody. Ma suczkę o imieniu Titi. Którą wszyscy mieszkańcy wierzy kochają.
Uwielbia tworzyć. Rysować, pisać i projektować. Zawsze jest ze wszystkimi szczera. Podczas gdy dziewczyny same jeżdżą na misję jest ona zawsze mózgiem operacji. Wszystko planuje i wymyśla.Caren Persei
Ma 18 lat. Jest bohaterką. Wcześniej działała sama, ale po ataku Loki'ego na ziemię dołączyła do grupy Avengers. Jest bardzo odważna, zawsze potrafi zachować zimną krew, zawsze pomaga ludziom. Jest wierna przyjaciołom i nigdy nie zrobiła by niczego co mogłoby im zaszkodzić. Często się obraża, ale zazwyczaj szybko jej przechodzi. Idealnie włada każdą bronią. Ma moc bursztynu.
Skaylar Rouley
Ma powyżej 1000 lat. Jest boginią lasów. Kuzynką Thora. Wychowała się i mieszkała w Asgardzie dopóki Thor nie zabrał jej na ziemię. Będąc tam stwierdziła, że zostanie. Przyjęła więc ziemskie nazwisko. Jest nieśmiała. Zazwyczaj cały wolny czas spędzała na polowaniu w lasach Asgardu. Ale teraz zazwyczaj ćwiczy walkę. Bardzo lubi przechadzać się po ulicach Nowego Jorku. Jest bardzo cicha i spokojna. Żadko rozmawia z ludźmi. Boi się odzywać i wyrażać własne zdanie. Ma moc wpływania na rzeczywistości, rozmawiania ze zwierzętami i niewidzialność.
Selene
Jest młodszą siostrą Loki'ego. Przez 1500 lat mieszkała na planecie Jotunheim której nie opuszczała. Dopiero po ataku Loki'ego na Ziemię opuściła ją pierwszy raz by znaleźć brata. Jest wredna i chamska oraz bardzo władcza. Nie lubi jak coś się jej każe. Woli zawsze być liderem i lubi jak wszyscy jej się podporządkowywują. Jest bardzo wybuchowa. Ma moce władania lodem, zmienno kształtności, przyspieszonej regeneracji, wspaniałego refleksu, nadludzkiej siły oraz nadludzkiej wytrzymałości.
Postacie wymyślone przez:
Sally Stark Luceg22
Caren Persei Diorek18
Skaylar Rouley ksiezniczkazoe
Selene PrawdziwyTWISTER
Bardzo serdecznie dziękuję.
CZYTASZ
Älskar morderczyni
FanficAvalone to młoda morderczyni, która kilka razy uciekła z więzienia. Po pokłóceniu się ze swoją przyjaciółką została złapana. Komendant policji wysyła ją do Nowego Jorku by zajęli się nią Avengers. W Nowym Jorku poznaje przyjaciół oraz pewnego chłop...