Rozdział 22

1.2K 98 2
                                    

-Idę się przewietrzyć. Zabronisz mi?- powiedziała chamsko Avalone
-Nie masz prawa się tak do mnie odzywać szmato- syknęła Gessela
-To, że się pieprzysz z Joker'em to nie znaczy, że jesteś jakaś lepsza
-Gdyby nie fakt, że jesteś mu potrzebna  już byś nie żyła suko.
-Spi**dalaj.- Ava wyszła z domu i trzasnęła drzwiami
Szła powoli chodnikiem rozmyślając o tym gdzie mogła by spotkać Batman'a. Nie sądzę iż będzie tak sobie szedł ulicą, pomyślała i skręciła w następną alejkę. Idąc poczuła pyszny zapach jedzenia dobiegający z baru. Zaczęła przeszukiwać bluzę i spodnie w nadziei na znalezienie paru dolarów . Po paru minutach szukania przypomniała sobie, że przecież włożyła kasę do buta. Zdjęła najpierw jednego w którym nic nie było, a potem kolejnego gdzie znalazła pięć dolarów. Zadowolona weszła do baru. Złożyła zamówienie i czekała. Po parunastu minutach kelner przyniósł jej talerz z frytkami i cole. W spokoju zajadała się pysznym jedzeniem, co jakiś czas czując jednak na sobie spojrzenia kelnera i niektórych gości.
Po zjedzeniu szybko opuściła bar i poszła dalej przed siebie. Skręciła w pustą i ciemną uliczkę. Szła powoli cały czas czując, że jest bacznie przez kogoś obserwowana. W pewnym monecie nie wytrzymała i odwróciła się. Za nią stała osoba którą tak silnie pragnęła ujrzeć.
-Batman- powiedziała z uśmiechem
-Myślałem, że nie ma cię już w Gotham
-Nie było mnie, ale Joker mnie tu ściągnął
-Poddasz się sama czy...
-Ja właśnie w tej sprawie- dziewczyna odwróciła się i położyła ręce na plecach
Batman lekko zdziwiony tym co zrobiła podszedł do niej i skuł w kajdanki.
-W tym co robisz jest jakiś sens?- zapytał
Ava ponownie odwróciła się w jego stronę.
-Mam do ciebie prośbę
-Ty? Do mnie prośbę?- spytał wyraźnie zbity z tropu, ale i rozbawiony
-Tak.
-Nie ufam ci- stwierdził- Zaraz coś się stanie. Pojawi się tu Joker czy ktoś.
-Nie, nie, nie. Weź mnie do swojej bazy, a ja ci wszystko wytłumaczę.
-Nie
-Czemu?
-Jesteś przestępcą.
-Proszę cię. Jesteś jedyną osobą którą może mi teraz pomóc- Ava spojrzała na niego błagalnie- Proszę- szepnęła
-Dobra.

Älskar morderczyniOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz