Cała trójka weszła do klubu. Była to miejscówka typowo dla złodziei i morderców.
W drzwiach przywitała ich Taylor Carl. Wysoka dziewczyna o trójkątne twarzy, dużych malinowych ustach, brązowych oczach podkreślonych kreską oraz kręconych włosach ombre. Młoda panna która została mordercą przez to, że zdradził ją chłopak którego kochała. Razem z dziewczyną podeszli do stołu. Joker poszedł zamówić drinka zaś dziewczyny usiadłyśmy na kanapach.
- Dziwnie pusto - stwierdziła Avalone
- Niedawno były tu gliny. Większość osób boi się tu przychodzić
Kilka minut później wrócił Joker z napojami. Siedzieli w ciszy pijąc.
W pewnym momencie zielonowłosy wstał.- Przepraszam drogie panie, ale muszę was na chwilę opuścić - powiedział I odszedł w stronę tylnego wejścia
Ava odczekała chwilę i poszła za Joker'em. Lekko i niemal nie słyszalne otworzyła drzwi.
- Kocie proszę zostaw ja już - powiedziała jakaś kobieta
- Nie. Jeszcze nie.
- Ale dlaczego?
- Älskar się z nią przyjaźni. Jeśli ją wrzucę to ona też odejdzie. A jest mi potrzebna.
- Ale po co. Zostaw je obie i chodź ze mną.
- Niedługo się ich pozbędę.
Avalone zszokowana tym co usłyszała odeszła od drzwi i poszła w stronę stołu.
- Gdzie byłaś? - zapytała Taylor
- Podsłuchiwałam rozmowę Joker'a z jakąś babą - Ava wzruszyła ramionami- niezgadniecie co mówił
Dziewczyny spojrzały na nią wyczekująco.
- Powiedział, że narazie nie pozbędzie się Harley, bo się przyjaźnimy, a ja jestem mu potrzebna.
- Nie powiedział tak! - obużyła się Quinn
- Słyszałam!
- Zmyślasz. Ty po prostu chcesz mieć go dla siebie. Zazdrościsz mi.
- Ta babka która gadała z Joker'em też Ci zazdrości wiesz?- zapytała sarkastycznie Ava
- Jesteś głupia i sztuczna. Nienawidzę cię!- Harley wkurzona wybiegła z klubu.
Taylor jak głupia pobiegła za nią. Älskar usiadła na kanapie. Schowała twarz w dłoniach. Dlaczego ona jest taka głupia i mi nie wierzy, pomyślała.
Nagle drzwi do klubu otworzyły się z hukiem i wpadła przez nie policja.
- Wstawać i ręce do góry! - powiedział jeden z policjantów
Wszyscy zrobili co im kazano.Po chwili wszyscy byli zakuci w kajdanki i siedzieli w radiowozach.
- Komendańcie. Złapaliśmy Älskar - Ava usłyszała jeszcze głos jednego policjanta zanim drzwi od samochodu zostały zamknięte
CZYTASZ
Älskar morderczyni
FanfictionAvalone to młoda morderczyni, która kilka razy uciekła z więzienia. Po pokłóceniu się ze swoją przyjaciółką została złapana. Komendant policji wysyła ją do Nowego Jorku by zajęli się nią Avengers. W Nowym Jorku poznaje przyjaciół oraz pewnego chłop...