Sabah Eylül karavana girdiğinde oturduğu yerde uyuklayan Ali'yi görünce gülümsedi. Hemen telefonunu çıkarıp resmini çekmişti ki Ali flash ışığıyla uyandı.
Ali:"Eylül." dedi şaşkınlıkla.
Eylül:"Yaa flashı açık unutmuşum."
Ali güldü. "Öyle yakalanırsın işte. :)"
Eylül:"Ama bir tane çektim. :)"
Ali:"Eylül sil çabuk onu."
Eylül:"Hayıır. :)"
Ali telefonu almak için uzanınca Eylül kahkahalar atarak koşmaya başladı.
Ali:"Eylül sil dedim."
Eylül:"Silmeyeceğimm! :)"
Ali birden bire Eylül'ü tutunca ikisi birlikte yere düştü. Kalkmak yerine gözgöze kalmışlardı.
Meral:"Oha!!" deyince Ali hemen kalktı ve Eylül'ün kalkmasına yardım etti.
Meral gülmeye başladı. "Sahne çekiyorsunuz sanmıştım ama değilmiş. Hayırdır? :)"
Eylül:"Ş.. şey... ben Ali'nin resmini çektim uyurken. O da telefonumu alıp silmeye çalışınca kaçtım. Sonra düşünce öyle şey oldu." dedi bir çırpıda.
Meral:"Kızım nefes al. :)"
Ali:"N... neyse ben Serkan'a bakayım bi."
Meral:"Serkan'ın seti yok ki bugün. :)"
Ali:"Gü... Güney diyeceğim o da İzmir'de."
Meral:"En iyisi bir hava al sen."
Ali:"Hıh evet hava alayım ben." diyerek panikle karavandan çıktı.
Meral:"Ne oluyor canısı? Ne bu panik? :)"
Eylül:"Sen öyle gülünce yanlış anladın diye panik olduk ister istemez."
Meral:"Hmm başka bir şey yok yani? :)"
Eylül:"Yok Meral. Gülüp durma."
Meral:"Tamam gülmüyorum. :)"
Eylül:"Gülüyorsun!"
Meral:"Tamam tamam." diye gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı.
********
Güney ve Songül akşamüstü çekimleri bitirip odalarına çıkmıştı.Güney yatağa uzanıp gözlerini kapattı. Tam uykuya dalmıştı ki kapı çaldı. Kapıyı açtığında Songül karşısında duruyordu.
Güney:"Songül."
Songül:"Uyuyor muydun?"
Güney:"Yok oturuyordum."
Songül:"Ya ben çok sıkıldım. Kulübe gidelim mi diyecektim."
Güney:"Sen git ya ben hiç havamda değilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN SESİ (SonGün)
FanfictionDoğru bir karar vermek istiyorsan kalbinin sesini dinle. ❤