Üç gün sonra
Kahvaltıdan sonra Songül odada hazırlanırken Güney de salonda oturmuş onu bekliyordu.
Bugün önce kontrole gidip bebeğin cinsiyetini öğrenecekler sonra da sete gideceklerdi.
Songül rahat bir elbise giyip saçını dağınık bıraktı. Hafif bir makyaj yapınca hazırdı. Çantasını alıp odadan çıktı.
Songül:"Hazırım sevgili. Çıkalım hadi."
Güney:"Kızım acayip heyecanlıyım ben."
Songül:"Ben de. :)"
Güney:"Ya yine belli değilse?"
Songül dudak büktü. "Bellidir herhalde."
Güney elini Songül'ün karnına koydu. "Bebeğim bak daha fazla merakta bırakma bizi. Göster n'olur kendini."
Songül güldü.
"Güney ya bi alemsin. :)"
Güney:"Akıllıdır benim evladım. Kırmaz babasını. :)"
Songül:"İnşallah. :)"
Muayenehaneye geldiklerinde Songül sedyeye uzanıp karnını açarken Güney de heyecanla yanında dikiliyordu. Doktor jeli Songül'ün karnına sürüp ekrana bakarken Songül ve Güney birbirine baktı. Az sonra bebeklerinin cinsiyetini öğreneceklerdi.
Doktor:"Kız mı istiyorsunuz erkek mi? :)"
Songül:"Bilmem.. farketmez aslında."
Güney:"Söyleseniz artık. Çatlayacağım meraktan."
Doktor:"Hayırlı olsun... Bir oğlunuz olacak. :)"
Güney ve Songül dolu dolu gözlerle birbirine bakıyordu.
Songül:"Oğlumuz..." diye mırıldandı.
Güney:"Oğlumuz. :) Oğlumuz olacaak. :)" diye eğilip Songül'ün yanaklarına birer öpücük kondurdu.
Songül gülerek doğrulup karnını sildi ve ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN SESİ (SonGün)
FanfictionDoğru bir karar vermek istiyorsan kalbinin sesini dinle. ❤