Sabah Songül ve Güney kahvaltı yapıp sonuçları öğrenmek için evden çıkmıştı.
Songül:"Güney.... eğer sonuç kötü çıkarsa..."
Güney lafını tamamlamasına izin vermemişti. "Olmayacak öyle bir şey Songül. Yaşayamam ben sensiz."
Songül Güney'in elini tuttu. "Yine de her şeye hazırlıklı olmalıyız sevgili."
Güney başını iki yana salladı. "Olmaz... Dayanamam buna." diyerek Songül'ün saçlarına bir öpücük kondurdu.
**********
Doktor uzun uzun sonuçlara baktıktan sonra konuşmaya başladı.Güney:"Sonuçlar nasıl?" dedi tedirgin bir sesle."
Doktor:"Tümör var maalesef..."
Songül'ün gözleri dolmuştu. "Ö... ölecek miyim?"
Doktor:"Hayır hayır... tümörün boyutları küçük. Ameliyatla alınabilecek bir boyutta."
Güney dalgın dalgın yere bakarken konuşmaya başladı. "Riskli bir ameliyat mı?"
Doktor:"Her ameliyatta olduğu gibi bunda da risk var tabi. Ama merak etmeyin elimizden geleni yapacağız."
Güney Songül'ün elini sımsıkı tuttu. "Karım tamamen kurtulacak değil mi bu ameliyattan sonra?"
Doktor:"Ameliyatta bir aksilik olmazsa evet."
Songül:"Peki ne zaman ameliyat olacağım?"
Doktor:"Fazla gecikmememiz lazım. O yüzden haftaya yapalım..."
Songül olumlu anlamda başını salladı.
Güney:"Bu süreçte dikkat etmemiz gereken bir şey var mı?"
Doktor:"Songül Hanım kendini çok yormamaya çalışsın.. Geçmiş olsun."
Güney:"T.. tamam sağolun."
Songül ve Güney odadan çıktığında Songül gözyaşlarıyla Güney'e sarılmıştı.
Güney saçlarını okşarken ağlamamak için kendini zor tutuyordu.
Songül uzun süre Güney'e sarıldıktan sonra geri çekilmişti. Güney yüzünü avuçlarının arasına alıp gözyaşlarını sildi.
Güney:"Şşt... ağlamak yok güçlü olacağız."
O sırada Songül'ün telefonu çaldı. Arayan Meral'di.
Songül:"Alo..."
Meral:"Canısı neredesiniz?"
Songül:"Hastanedeyiz."
Meral:"Nasıl çıktı sonuç? Kötü bir şey yok değil mi?"
Songül birden ağlamaya başladığı için telefonu Güney'e uzatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN SESİ (SonGün)
FanfictionDoğru bir karar vermek istiyorsan kalbinin sesini dinle. ❤