Songül'ün odaya girmesiyle Burak kapıyı kapatmıştı.
Songül:"N.. ne yapıyorsun?" dedi korkuyla.
Burak:"Bana güvenmemen gerektiğini öğrenemedin mi hala?" diyerek Songül'ün üstüne yürümeye başladı.
**************
Güney Mert'ten telefonu alıp dışarı çıktığında Songül'ü görememişti."Songül!" diye seslenip etrafa bakmaya başladı. Ama Songül yoktu.
Güney belki içeri girmiştir diye düşünerek içeri girdi ve Mert'lerin yanına gitti.
Güney:"Songül'ü gördünüz mü?"
Mert:"Dışarda bekliyor demiştin."
Güney:"Yok dışarda."
Cemre:"Odaya gitmiştir belki."
Serkan:"Arasana bi."
Güney:"Off panikten aklıma gelmedi ki." diyerek telefonunu çıkardı ve Songül'ü aradı. Telefon uzun uzun çalsa da Songül açmamıştı. "Açmıyor.."
Meral:"Hadi odaya gidip bakalım."
O sırada bir kız yanlarına gelmişti. "Bi fotoğraf çekinebilir miyiz?"
Güney şu an Songül'ü çok merak etse de kızı kırmak istememişti. Kız resmi çekince teşekkür edip yanlarından ayrılırken hızlıca kulüpten çıkıyorlardı ki Güney bir kez daha "Songül!" diye seslendi.
Onların panikli halini gören bir kız yanlarına geldi. "Songül ablayı mı arıyorsunuz?"
Güney:"Evet.. gördün mü?"
Kız:"Burak Çevik'le üst kata çıkıyordu az önce." diyerek merdivenleri işaret etti.
Hepsi şaşırırken Güney hızla merdivenleri çıkmıştı. Köşedeki odadan gelen çığlık sesini duyunca koşarak odanın kapısına vurup kırdı.
Burak Songül'ü duvarla kendi arasına sıkıştırıp öpmeye çalışırken Songül onu itmeye çalışıyordu.
Güney öfkeyle Burak'a bir yumruk attı. Burak sendeleyip geri giderken Güney arka arkaya yumruk atmaya başlamıştı.
Songül yere oturmuş ağlarken diğerleri de içeri girmişti. Kızlar Songül'e sarılırken Serkan ve Mert Güney'i tutmaya çalışıyordu.
Güney:"Lan şerefsiz geberteceğim seni!"
Serkan:"Güney bi dur! Zaten Songül çok korkmuş."
Güney kızlara sarılmış ağlayan Songül'ü görünce Burak'a bir tekme atıp ayağa kalktı ve Songül'ün yanına gidip diz çöktü.
"Tamam ağlama.. geçti."
Songül Güney'e sımsıkı sarılmıştı.
Güney Songül'ün saçlarını okşarken Mert'le Serkan'a döndü. "Otelin güvenliğine haber versenize..."
Güney ve Songül Burak'tan şikayetçi olmuştu. Hep beraber otelin girişinde oturuyorlardı.
Meral:"İyi misin canısı?"
Songül gözyaşlarını silip başını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN SESİ (SonGün)
FanficDoğru bir karar vermek istiyorsan kalbinin sesini dinle. ❤