Songül ve Güney bebek odası için mobilya bakmaya gidecekti. Kahvaltıdan sonra hazırlanıp evden çıktılar.
Songül 👇
Güney:"Nereye gideceğiz? Var mı bildiğin bir yer?" dedi arabaya binerken.
Songül:"Bendeki dergilerde bir yer görmüştüm aslında. Mobilyaları da çok güzeldi. Oraya gidelim mi?"
Güney:"Gidelim.."
Songül'ün tarif ettiği yere gelmişlerdi. Sadece bebek ürünleri satan çok büyük bir mağazaydı.
Songül:"Güney burası çok güzelmiş." dedi hayranlıkla etraftaki eşyalara bakarak.
Güney:"Valla insanın her gördüğünü alası geliyor.. Mesela şu ayıcık çok güzel değil mi?" dedi kenarda duran ayıcığı göstererek.
Songül:"Güzelmiş cidden. :)"
Güney:"Alıyoruz o zaman."
Songül:"Tamam ama asıl amacımız mobilya sevgili. Önce bi mobilya beğenelim."
Güney:"Tamam."
O sırada mağaza görevlisi yanlarına gelmişti.
"Buyurun nasıl yardımcı olabilirim?"
Songül:"Merhaba.. biz bebek odası için mobilya bakacaktık."
Görevli:"Modellerimiz burdan başlıyor.." diyerek biraz ileriyi gösterdi. "Az kaldı galiba doğuma. :)"
Songül:"Evet üç hafta. :)"
Görevli:"Hayırlı olsun. :)"
Güney:"Teşekkürler. :)"
Görevli:"Şöyle klasik bir modelimiz var."
Songül:"Yok.. biraz daha farklı benim istediğim. Aslında dergide görmüştüm modeli."
Görevli:"Şu model mi?"
Songül:"Aa evet.." diyerek görevlinin işaret ettiği yere yöneldi. "Nasıl sevgili? Beğendin mi?"
Güney:"Çok güzel bence.. Alalım istersen hemen."
Songül:"Ya çok çeşit varmış. Biraz baksak mı?"
Güney:"Olur. Başka bulamazsan bunu alırız."
Songül:"Tamam."
Birçok modele baksalar da Songül'ün ilk beğendiğine karar vermişlerdi.
Güney:"Gel oyuncaklara da bakalım." diyerek Songül'ün elini tutup oyuncakların olduğu yere ilerledi.
Kendilerini tutamayıp bir sürü oyuncak ve kıyafet almışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN SESİ (SonGün)
FanfictionDoğru bir karar vermek istiyorsan kalbinin sesini dinle. ❤