xoxo heart

131 35 7
                                    

Does that make sense?

Sayang, awak ingat tak dulu awak pernah tanya saya.

"Seok. Kenapa awak kawin dengan saya? Walaupun ramai lagi perempuan yang berjuta kali ganda lebih cantik dari saya?"

Awak menunduk sedikit.

"Awak pulak? Kenapa awak kawin dengan saya? Sedangkan berbillion lelaki di dunia ni yang lebih hensem dari Jung Hoseok?"

"Eyy! Saya yang tanya dulu! Answer me first!" bentak awak.

Saya tertawa.

"Ok ok! Ermm.. sebab.... jodoh?" saya tersengih.

"Memang ramai perempuan yang lagi cantik dari awak. Duduk sebelah Jin hyung pun awak tetap kalah dengan dia." kata saya selamba.

Awak memuncungkan bibir. Saya menggusutkan rambut awak.

"Hoseok!"

"Sebab jodoh kita. Kalau dah Tuhan tentukan awak jadi isteri saya, walau dimana je awak berada. Awak tetap akan jadi isteri saya. Ketentuan. Omputeh cakap destiny." ujar saya.

"Kecuali kalau takdir berubah. Contohnya dapat isteri nombor dua ke?"

Terus saya dapat tendangan tak berbayar.

"Gatal!" marah awak.

Kenangan tu. Sampai sekarang sekarang saya ingat.

Selagi saya masih bernyawa, awak sorang je isteri pertama dan terakhir saya. Jadi jangan risau.

xoxo,
J-hoooooooooooooooopeeeeeee.















✘✘✘✘✘✘✘

Busy betul sekarang dengan homework. Hari-hari mesti ada tak pernah miss😌

Dapat lak kawan yang bila dia tanya kita laju je aku jawab.

Time kita tanya dia. Lenyap terus manusia tu. Time tulah rasa maki berbakul 😌 Frust frust! Huaaa😭

Tabah la nak lumrah hidup. :)

Luahan sikit🙏

[C] Mama || 정호석Where stories live. Discover now