1.

15.9K 753 35
                                    

  Valery Collins vagyok, 16 éves. Teljesen átlagosnak mondanám magam, a magasságomat leszámítva. Sosem volt barátom, mivel a sulimban majdnem az összes srácnál magasabb vagyok. A  181 centimmel nehezen is találnék magamnak barátot, mivel - tapasztalataim alapján - a fiúk inkább az alacsonyabb lányokat szeretik.
  Eddig a magasságom nem is zavart, mert szerencsére olyan közösségben éltem, ahol nem szóltak le, sőt, még irigyeltek is néhányan, de mióta bekerültem a középiskolába, azóta folyamatosan jönnek a beszólások, hogy "zsiráf" meg "colos", és még sorolhatnám.
  Annyira el voltam keseredve, hogy utcára menni se volt erőm, se kedvem. A barátnőimen kívül senkire se számíthattam.
  Valamit ki kellett találnom, de gyorsan. Valamiért a sportra gondoltam, hogy azzal vezessem le a stresszt. És ha már sport, akkor miért is ne használjam ki a termetem és válasszak valami testhezálló elfoglaltságot? Ezért esett a választásom a kosárlabdára. Ami életem legjobb döntése volt!
  Egy éve kezdtem el az alapoktól, és egyre inkább úgy érzem, megtaláltam magam. Valahogy tudtam, ezt a sportot nekem találták ki. Amióta a többiek megtudták, hogy kosarazom, leszálltak rólam. Gondolom összefüggésbe hozták, hogy "biztos azért ilyen magas, mert kosarazik." Vagy pedig "Ha valaki ilyen magas, akkor természetes, hogy kosarazik".

Végre úgy teltek a napjaim, hogy senki sem piszkált, és nem kötött belém. Lett egy kis hírnevem (pozitív irányba), aminek köszönhetően megismertem olyan embereket is, akik hasonló cipőben jártak.
  Az életem egyik legmeghatározóbb eseménye az volt, hogy beleszerettem egy nálam magasabb fiúba, aki szintén a kosár csapatban van. Igen. Ő az első számú colos a suliban. Természetesen az összes lány oda van érte, és az összes sráccal jóba van.

Miért is ne? Magas, jóképű, népszerű, és ami a legfontosabb, egy igazi szemétláda.

KikosaraztakWhere stories live. Discover now