Ma plimbam pe strazi si nici nu observasem ca se innorase. O sa ploua. Macar ploaia spala totul. Dar ranile si sentimentele? Pe alea cine le spala? Timpul... poate, dar dureaza prea mult. Razbunarea? Da , dar cu ea iti faci o rana si mai mare , remuscarea...
Ploaia incepu sa cada , intai cu stropi mici , care se intensificau. Ma indreptam inapoi spre casa. Nu cred ca o sa pot dormi in seara asta. Imediat ce am ajuns , am intrat si am fost lovita de un val de caldura. M-am dus in sufragerie si i-am gasit pe Amalia si Michael uitandu-se la o comedie romantica.
- Ooo ce dulce! Spuse Amalia.
Mi-am dat ochii peste cap si mi-au venit in minte momentele cu Derek, pe cand eram impreuna. Macar atunci a spus adevarul?
- Serena esti bine? Ma intreba Amalia.
- Da... sunt bine , doar putin... obosita.
- Sigur? Nu te prea cred.
- Sunt ... ok.
Am spus si am fugit sus in camera mea. Am dat drumul lacrimilor. De ce a trebuit sa fie totul asa? De ce el?
- Serena... Spuse Amalia intrand si imbratisandu-ma.
- Sunt bine!
- Nu, nu esti. Suferi pentru el , nu-i asa?
- Nu... mi-a omorat familia. Nu am de ce sa sufar pentru el. Am spus stergandu-mi lacrimile.
- Serena , nu mai incerca sa te ascunzi.
- Amy, te rog...
- Bine , te las singura , daca ai nevoie de ceva , sunt jos cu Michael.
- Sa nu faceti nebunii. Am spus chicotind.
- Serena. Spuse pocnindu-ma usor peste umar.
- Glumeam.
Zambi si inchise usa. M-am schimbat in niste haine comode si am dat drumul la calculator. Am pus un film si am inceput sa ma uit , ca sa uit de toate aceste lucruri. E chiar impresionant cum de viata mea s-a schimbat asa brusc... L-am gasit , dar nu am facut nimic impotriva lui. Ce o sa fac?
O sa ma razbun...
Am adormit cu gandul la asta. Chestia asta chiar o sa ma omoare , incetul cu incetul...
M-am trezit destul de odihnita. Pregatita pentru o noua zi. Sau nu? Nu stiu... Mi-am facut rutina de dimineata si m-am imbracat. Amalia plecase la cafenea , iar eu urma sa merg la agentie. O sa-mi continui misiunea. O sa ma razbun. O sa caut mai multe despre el , o sa aflu mai multe. Si o sa-l distrug.
CITEȘTI
The criminal
Mystery / Thriller*Povestea continuă cu partea a 2-a* Ce se întâmplă atunci când părinții tăi mor și nimeni nu știe cum și de ce, iar tu ești trimisă la orfelinat? Dar când te îndrăgostești de persoana nepotrivită și totul începe să fie un haos? Răzbunare, e tot ceea...