Casa lui Derek , era pur si simplu , imensa. De doua ori cat a mea. M-a ajutat sa duc documentele si chestiile acelea inauntru , dupa care am mers in sufragerie. Era o casa mare , spatioasa si pur si simplu superba. Cum de locuia singur aici?
- Nu esti obosita? Spuse.
- Ba da , dar in momente ca astea , chiar nu mai pot dormi.
- Sigur?
- Da...
M-am asezat pe canapea iar el ma lua in brate. Daca ar fi totul atat de perfect mereu... Dar nu e. Viata nu e perfecta. Am invatat asta pe pielea mea.
- Derek , acum o sa ne urmareasca , nu-i asa?
- Nu chiar... e mai rau.
- Adica?
- Ti-au dat foc la casa. Cu tine si Amalia inauntru. Ne vor urmari , dar nu ca sa vada ce facem , ci sa ne ucida.
- Si ce ar trebui sa facem?
Se ridica de pe canapea si imi facu semn sa-l urmez. M-am ridicat si eu si am mers dupa el. Deschise o usa , care , credeam ca e debaraua. Am coborat o tura de scari , dupa care deschise alta usa, care avea un cod. Am intrat in incapere si am ramas uimita. Era o camera mare , cu aparate de sport , un mic teren de lupte si tot felul de lucruri pentru antrenamente.
Merse pana la unul din pereti si apasa pe un buton. Peretele se deschise . Erau numai arme agatate , iar langa , vreo doua rafturi de gloante. Deschise un dulap de acolo , care era plin de echipamente. Veste anti-glont , casti de protectie , absolut tot felul de lucruri.
- Sa inteleg ca asta e comoara ta secreta? Am spus eu intorcandu-ma cu fata spre el .
- Ceva de genul. A fost a parintilor mei.
- Si vrei sa ne antrenam aici ca sa ne putem bate cu ei ?
- Nu o sa ne batem cu ei , o sa ne aparam de ei. Caci de batut , nu-i putem bate.
- Si de cand incepem?
- Maine . Acum trebuie sa te odihnesti.
- Oh ...bine. Haide.
Ma lua de mana si am urcat din nou sus. Ma duse intr-una din camerele de la etaj. Era frumos aranjata , numai in crem si maro, cu un pat imens , un birou , o noptiera , un covor mare si pufos. Am pasit in camera si m-am intors catre el. Statea sprijinit de tocul usii.
CITEȘTI
The criminal
Mystery / Thriller*Povestea continuă cu partea a 2-a* Ce se întâmplă atunci când părinții tăi mor și nimeni nu știe cum și de ce, iar tu ești trimisă la orfelinat? Dar când te îndrăgostești de persoana nepotrivită și totul începe să fie un haos? Răzbunare, e tot ceea...