Dupa ce au luat trupul lui Emily din casa am fost interogate de politisti.
- De ce ati venit acasa la Emily Smith?
- Verisoara mea o sunase de mai multe ori si nu a raspuns. Cand am venit eu acasa mi-a spus problema si am mers la ea sa vedem de ce nu raspunde.
- Erati prietene bune?
- O cunosteam de cand eram mica . Normal ca da.
- A avut vreo problema personala?
- Nu din cate stiu eu .
- Vreun motiv pentru care s-a sinucis?
- Nu .
- Cum s-a comportat in ultimele zile?
- Normal.
- Nu a lasat nimic de banuit ?
Deja ma enervasem , tipul era chiar iritant.
- Uite ce e , habar nu am de ce s-a sinucis . Nici macar nu stiu daca s-a sinucis sau a fost asasinata , se purta normal , nu a dat nimic de banuit . Putem termina odata?
- D-da. Multumesc.
Am bombanit ceva si am mers la Michael si Amalia . Era inca speriata si avea ochii rosi de la plans.
- Ce te-a intrebat politistul? Intreba Michael .
- Toate prostiile cu tot cu detalii.
- Crezi ca a avut vreun motiv?
- Emily era o persoana , mai mult decat vesela , era plina de viata , te ajuta oricand . Nu a avut nici un motiv!
Dupa ce politisti au plecat , am plecat si noi. Am urcat la mine in camera si am stat acolo. De ce s-a sinucis? De ce ? Si totusi daca nu a facut-o , atunci cine a omorat-o? In orice caz cineva care vrea sa ne duca pe o pista falsa ,cu dovezi si urme false. Emily nu avea de ce sa se omoare , avea o viata perfecta .
Si totusi de ce ar fi omorato? Emily nu facea parte din nici o banda sau ceva si nici nu a avut probleme..
A doua zi dimineata m-am trezit devreme, m-am imbracat si am mers direct la casa lui Emily inainte sa apara din nou politistii. Am intra in casa si brusc toate amintirile s-au trezit in mine. Ziua in care ne-am cunoscut , toate intamplarile petrecute impreuna , clipele grele , copilaria impreuna cu ea , totul...
Am tinut lacrimile in frau si am urcat la etaj . In camera ei totul era curat , inafara de cateva hartii aruncate pe langa birou. Le-am ridicat si le-am citit.
" Ai grija cui ii spui Emily. Toti vor avea de suferit"
" Voi veni dupa tine Emily."
" Nu poti fugi si nu te poti ascunde de mine. Vad tot ce faci.'
Am scapat biletele pe jos . Era scrisul lui ...
EL,o ameninta pe Emily . El a omorat-o pe Emily!
Am mers rapid in baia in care am gasit-o pe Emily si am aprins lumina. Nu avea cum sa se taie singura si sa fie pusa atat de bine in cada . Nu avea cum sa se omoare singura. El a distrus-o , el mi-a distrus viata!
Am trantit usa si am mers direct la sectie. Michael si ceilalti trebuie sa afle .
El e centru vietii mele acum, dar nu eu am vrut asta , ci el a creat chestia asta. El imi otraveste viata , el se crede cel mai bun. Ei bine , acum nu mai vreau vorbe , ci fapte.
Am intrat pe usa agentiei si am dat nas in nas cu Michael .
- Serena? E inca devreme , ce faci aici?
- Trebuie sa ma asculti Michael. El a facut-o , el a omorat-o pe Emily!
- Cine Serena?
- Acelasi om care mi-a omorat familia! Acelasi om care mi-a distrus viata!
Am spus eu dand drumul lacrimilor. De ce trebuie ca totul sa mi se intample mie? ...
Scuze ca e scurt , doar ca nu am avut timp de mai nimic. Promit sa ma revansez :**
CITEȘTI
The criminal
Mystery / Thriller*Povestea continuă cu partea a 2-a* Ce se întâmplă atunci când părinții tăi mor și nimeni nu știe cum și de ce, iar tu ești trimisă la orfelinat? Dar când te îndrăgostești de persoana nepotrivită și totul începe să fie un haos? Răzbunare, e tot ceea...