A fost doar un cosmar... nu sunt nebuna. M-am trezit simtind ca nu mai am aer. M-am ridicat din pat , incet ca sa nu-l trezesc pe Derek. Mi-am facut un dus si am luat alte haine pe mine. Se auzi o usoara bataie in usa si am deschiso precauta. Era Michael.
- S-a intamplat ceva? L-am intrebat in soapta.
- Nu. Doar ca nu mai pot dormi.
- Nici eu . Am recunoscut.
Am iesit afara si am inchis usor usa. L-am privit pe Michael, arata destul de obosit.
- Amalia cum e? L-am intrebat.
- E mai bine...
- Michael , puteti pleca acum, cat mai aveti timp. De Amalia o sa uite , tinta suntem eu si Derek. O sa-ti ratezi cariera de director la Agentie ...
- Serena, daca ne-am bagat deja in asta, nu mai avem cum sa iesim. Luptam pana la capat.
- Nu e lupta voastra Michael.
- Si pe ea o vor Serena.
- Da dar... Nu va suporta.
- Voi fi langa ea. Crezi ca as lasa sa fie ranita? La naiba Serena, amandoi am fost la Agentie, stim sa tragem cu arma , stim sa ne luptam , Derek la fel. Ai fost rapita si ai scapat fara sa te ajute nimeni , crezi ca nu putem scapa din asta?
- Nu stiu ce sa mai spun Michael...
- Serena, de cand te lasi tu doborata de asa ceva?
- E o mafie intreaga Michael, iar noi suntem doar patru!
- Si ce vrei sa facem? Sa stam si sa asteptam sa ne omoare?
- Nu dar...
- Dar?
- Nu stiu ce sa mai zic ...
- Ai ajuns pana aici. Ti-ai razbunat parintii , ai gasit criminalul, care s-a dovedit a fi iubitul tau, a fost impuscat si a ajuns in coma, ati trecut prin toate.
- Asta e altceva Michael... e o mafie intreaga , contra patru oameni.
- O sa scapam.
- Nu poti fi sigur de asta!
- Atunci vom incerca macar.
- Si daca nu vom reusi?
- Fii mai optimista.
Usa se deschise iar Derek iesi afara. Se vedea ca e obosit si ca abia se trezise. Se uita uimit la amandoi.
- S-a intamplat ceva? Intreba el.
- Nu , discutan doar... Am spus oftand.
- Sigur?
- Da... Ma duc sa vad ce face Amalia. Spuse Michael.
Am intrat inapoi in camera, alaturi de Derek. Se uita intrebator la mine. Nu am spus nimic, doar l-am imbratisat. Ma stranse protector in brate.
- Ce ai visat de ai fost asa speriata? Ma intreba.
- A fost un cosmar... Am visat ca auzeam o voce, care nu ma lasa deloc in pace. Apoi m-am trezit intr-o camera alba , cu o camasa de forta pe mine. Dar vocea era doar in capul meu...
CITEȘTI
The criminal
Mystery / Thriller*Povestea continuă cu partea a 2-a* Ce se întâmplă atunci când părinții tăi mor și nimeni nu știe cum și de ce, iar tu ești trimisă la orfelinat? Dar când te îndrăgostești de persoana nepotrivită și totul începe să fie un haos? Răzbunare, e tot ceea...