Am deschis incet ochii , clipind de cateva ori, incercand sa ma obisnuiesc cu lumina puternica. Stateam pe un scaun, infasurata intr-o patura groasa. Problema era ca eram legata de scaun. Eram intr-o camera spatioasa, cu peretii gri, decolorati de vreme , in aer simtindu-se un miros puternic de mucegai. In rest, camera era goala, aici fiind doar eu , patura , scaunul si o mica fereastra, aproape de tavan. De ce eram legata se scaun? Unde ma aflam? Ce cautam aici?! Unde e Derek? Unde sunt Michael si Amalia?
Nu-mi mai amintesc nimic de cand am adormit in bratele lui Derek, cand m-a scos din apa. Oare ne-au prins? Ne-au capturat? Aveau sa ne omoare?
Gandurile mi-au fost intrerupte cand usa se deschise cu un scartait puternic si pe ea intra tocmai... Jason Anderson. Am inghitut sec, privindu-l fra teama . Daca aveam sa mor , atunci stiu ca voi muri infruntandul. Avea un ranjet tampit pe fata. Se opri la cativa pasi se mine.
- Serena... se pare ca ti-ai revenit intr-un final. Credeam ca aveai sa modi inainte de vreme.
- Ce vrei? L-am intrebat cu o voce ragusita.
- Razbunare.
- De ce? Nu ti-am facut nimic!
- Nu ridica tonul la mine. Spuse aspru.
- Fac ce vreau. Am spus la fel de aspru.
- Cum ti-am mai spus, te joci cu focul.
- Si o sa ma ard. Defapt, chiar era sa o fac, cand mi-ai dat foc la casa si era sa mor inauntru! Am spus nervoasa.
- Da, imi amintesc. Spuse razand.
- Esti un dement. Am spus pe un ton clar.
- Ma gandeam ca ai o impresie mai buna despre mine. Spuse
- Ce vrei de la mine?!
- Suferinta , papusa. Vreau sa te vad cum sudlfer si cum o sa-mi ceri mila, ca sa nu te omor.
- Nu esti sanatos la cap! Esti un nebun! Am tipat eu incercabd sa-l intimidez.
M-am trezit cu o palma grea peste fata. Obrazul ma ustura si eram sigura ca va ramane urma. L-am privit cu ura, dorindu-mi sa am vreo arma cu care sa-l impusc in momentul acela, fara sa am vreun resentiment. L-as fi taiat in bucatele sau l-as fi ars pe viu.
Am lasat gandurile sadice la o parte, indreltandu-mi atentia spre dementul din fata mea. Trebuia sa scapam de aici, cu orice pret, inainte de a ajunge la trei metri sub pamant. Daca ne-ar si ingropa macar.
Am marait nervoasa si l-am privit in ochi.
- Esti un nebun! Da-ne drumul! Am spus incepand sa ma zbat.
- Stai cuminte, daca nu vrei sa cazi. Si nu , nu sunt atat de prost incat sa va las sa scapati atat de usor.
- Dar ce ti-am facut?!
CITEȘTI
The criminal
Mystery / Thriller*Povestea continuă cu partea a 2-a* Ce se întâmplă atunci când părinții tăi mor și nimeni nu știe cum și de ce, iar tu ești trimisă la orfelinat? Dar când te îndrăgostești de persoana nepotrivită și totul începe să fie un haos? Răzbunare, e tot ceea...