Misiunea fusese indeplinita. Ii urmarisem din nou pe acei idioti si i-am prins pana la urma. Nu am stat sa vad ca aveau sa faca mai departe. Am plecat inapoi la sectie si mi-am facut bagajul.
Abia asteptam sa ajung din nou acasa. Sa fiu langa el... De ce il mint?
Am oftat si m-am urcat in masina. Drumul mi se paru destul de lung. Eram obosita , dupa tot ce se intamplase. Cum sa fii rapita in propria misiune? Numai mie mi se putea intampla .
Am mers intai la sectie sa dam raportul despre misiune . Am intrat in biroul directoarei si i-am povestit tot.
- Ei bine Serena , tot ce-ti pot spune , e ca asta , a fost o tactica excelenta. Ai fost rapita si ai evadat , apoi ti-ai ascuns identitatea. Bravo .
- Multumesc.
- Cum ti-a mai mers cu ...
- Criminalul? Nu m-a mai contactat , sa zicem. Nu mai stiu nimic , dar nu ma voi opri aici , iar atunci cand il voi gasi....
Nu mi-am mai continuat propozitia. Se subintelegea. Am iesit din birou si Michael m-a condus acasa . Era nerabdator sa o vada pe Amalia . Imediat ce am ajuns , am iesit rapid din masina si am alergat la ea.
- Serena! Tipa ea fericita.
Am imbratisat-o de zici ca nu ne-am mai vazut de ani. Veni si randul lui Michael si i-am lasat sa se sarute in pace.
Am mers si la Emily si i-am povestit intai ei ce mi se intamplase. Ma imbratisa si i se paru putin amuzanta chestia.
Am mers in casa si m-am bagat direct in baie. Mi-am facut o baie lunga , apoi mi-am luat hainele de casa si m-am pus in pat. Eram extenuata , atat fizic , cat si psihic.
- Serena! Se auzi vocea Amaliei.
- Da!!!
- Vino pana jos!
Am oftat si m-am ridicat din pat. Am coborat scarile pana in hol , unde l-am vazut pe Derek . Am mers la el si i-am sarit in brate.
- Si mie mi-a fost dor de tine. Imi spuse chicotind. Ce-ai facut atata timp?
- Multe... sunt destul de obosita.
- Am inteles.
- Tu ce ai facut ?
- La lucru si acasa , rutina zilnica.
- Mda... hai inauntru.
- Mmm nu pot sa stau, am venit doar sa te vad. Ne vedem maine seara?
- Sigur.
CITEȘTI
The criminal
Misterio / Suspenso*Povestea continuă cu partea a 2-a* Ce se întâmplă atunci când părinții tăi mor și nimeni nu știe cum și de ce, iar tu ești trimisă la orfelinat? Dar când te îndrăgostești de persoana nepotrivită și totul începe să fie un haos? Răzbunare, e tot ceea...