Statea acolo , in fata mea si astepta ca eu sa fac ceva. Il uram , il uram din tot sufletul meu. Dar il iubeam? Nu stiu... acum tot ce pot simti pentru el ,e ura. M-a mintit , m-a folosit si-a batut joc de mine. M-a jucat pe degete ca o marioneta. Da , exact asta eram , marioneta , jucaria lui.
- De ce ai facut-o? De ce mi-ai omorat parintii?! Am tipat.
- Am fost obligat Serena. Nu am vrut sa o fac. Nu am stiut in ce m-am bagat.
- O te rog , nu mai minti. Erai destul de intreg la minte ca sa stii ce faci. Imi amenintai parintii! Mi-ai trimis pana si mie bilete!
- Imi pare rau. Nu am vrut sa se intample asa , ti-am spus , am fost obligat.
- Si vrei sa te cred , sau cum?! De ce m-ai mintit? De ce nu m-ai lasat pur si simplu in pace?! Macar nu mai sufeream atat .
- Nu am vrut sa te fac sa suferi! Nu am vrut sa fac nimic din toate astea!
- Atunci cine te-a obligat?!
Nu raspunse , isi stranse buzele intr-o linie dreapta si ma privi neutru. Vroiam sa trag , vroiam sa-l impusc. Sa-mi indeplinesc misiunea. Dar nu puteam . Eu nu sunt asa. Nu am omorat pe nimeni. Nu sunt o criminala. Dar familia mea... parintii mei... Emily. I-a omorat pe tot cu buna stiinta si sange rece.
Intr-un moment in care nu am fost atenta , se apropie de mine si ma imobiliza. Imi arunca arma , ma impinse la o parte si iesi strigand in urma : Imi pare rau!
M-am lasat jos pe genunchi si lacrimile au inceput sa-mi curga. De ce nu am putut sa o fac ? De ce mi-a scapat? De ce sunt asa slaba?! De ce nu am tras? Sunt o lasa , trebuia sa-l omor din prima. Dar.... il iubesc. Sau mai bine zis , il iubeam. Am plans pentru el , am suferit pentru el , a fost alaturi de mine , dar asta m-a distrus.
Mi-a distrus inima , viata , a distrus tot ce mai aveam eu bun.
Usa se deschise iar inauntru intrara Amalia si Michael. Amalia veni rapid la mine si incerca sa ma ridice de jos.
- Serena ce s-a intamplat? Ce ai patit?
- Mi-a scapat! Puteam sa-l impusc! Puteam sa ma razbun!
- Serena... Spuse Michael ridicandu-ma.
Am luat-o pe Amalia in brate si am inceput sa plang din nou. Ma aseza pe canapeaua din sufragerie , iar Michael lua pistolul si-l puse pe masa.
- Ti-a facut ceva? Ma intreba calm .
- Nu... E un nenorocit ! Spuse ca a fost obligat , ca defapt el nu a vrut sa faca asta! Minte! Mereu a mintit. Tu stii Michael , biletele , amenintarile! Mi-a distrus viata! S-a jucat cu mine!
- Shhh , gata scumpo. Spuse Amalia fracandu-mi bratul.
- Ce ti-a spus? Zise Michael.
CITEȘTI
The criminal
Mystery / Thriller*Povestea continuă cu partea a 2-a* Ce se întâmplă atunci când părinții tăi mor și nimeni nu știe cum și de ce, iar tu ești trimisă la orfelinat? Dar când te îndrăgostești de persoana nepotrivită și totul începe să fie un haos? Răzbunare, e tot ceea...