Urmatoarele zile nu am prea fost la agentie . Si chiar daca am fost , nu am putut da ochii cu Michael , imi era rusine de ceea ce am facut.
Azi treceam exact prin locul in care imi spuse Derek ca lucra. Oare ce face? Am inaintat spre companie. Vroiam sa-l vad , chiar daca l-am vazut ieri , deja imi e dor de el.
Am ajuns in fata companiei si am deschis usa. Totul era modern si bine aranjat. La birou , statea o femeie scunda , roscata , cu ochelari si la costum. M-am apropiat de birou iar ea zambi.
- Buna ziua , cu ce va pot ajuta?
- Buna , Derek Brown este aici?
- Derek Brown? Stati putin.
Incepuse sa tasteze pe computerul din fata ei iar eu am stat si am asteptat. Mi-am sprijinit mainile de birou si am inceput sa lovesc lemnul cu unghiile . Dupa cateva secunde femeia isi ridica privirea spre mine si ma privi neutru.
- Imi pare rau doamna , dar nu este nici un Derek Brown in baza de date.
- Sunteti sigura?
- Da doamna , daca vreti mai verific odata.
- Chiar va rog.
Incepu din nou sa tasteze , iar apoi dupa ce termina , indrepta monitorul spre mine. Nu era nicaieri numele lui Derek. Ok , chestia asta devine chiar ciudata. Daca nu lucreaza aici atunci unde lucreaza.
- Bine, multumesc si imi pare rau pentru deranj. Am spus iesind rapid , nelasand-o sa mai spuna ceva.
Cum adica nu lucreaza acolo? Atunci unde lucreaza? Mi-am continuat drumul spre agentie. Am intrat acolo si am intrat in sala de informatii , de unde putem cauta toate datele despre orice om.
M-am dus la un tip care mi se parea mai de treaba mai de acolo .
- Hei , scuze ca intru asa , dar am nevoie de niste informatii. Am spus incercand sa-mi reglez vocea.
- Aaa bine. Pe cine vrei sa cauti?
- Derek Brown. Absolut tot ce poti afla.
- Mmm bine. Pot sa te intreb si eu pentru ce-ti trebuie datele?
- Confidential , taci si tasteaza.
- Ok , ok.
Incepu sa tasteze pe acolo iar eu nu m-am obosit sa ma uit , pentru ca oricum nu stiam ce face acolo. Intre timp am auzit usa deschizandu-se si inauntru intra Michael si inca un tip. Ma privi suspicios iar eu am facut la fel.
CITEȘTI
The criminal
Misterio / Suspenso*Povestea continuă cu partea a 2-a* Ce se întâmplă atunci când părinții tăi mor și nimeni nu știe cum și de ce, iar tu ești trimisă la orfelinat? Dar când te îndrăgostești de persoana nepotrivită și totul începe să fie un haos? Răzbunare, e tot ceea...