- Serena , calmeaza-te , vom mai investiga astazi si vom vedea. Spuse Michael .
Mi-am sters lacrimile si am luat o postura neutra. Sa ma calmez? As vrea eu. Am oftat si am mers in sectie. Michael ma urma in cladire. Am mers in sala de antrenamente si m-am schimbat in vestiar.
Cand m-am intors , Michael invartea in mana un pistol.
- Ce faci cu ala? L-am intrebat.
- Eu nu o sa fac nimic . Tu , o sa tragi cu arma. Ma informa el .
- Ma inveti sa trag cu arma?
- Esti cam nervoasa si o sa te descurci mult mai bine, deci da.
- Am inteles. Da-mi pistolul.
- Nu pana nu ajungi in sala de tras. Ti l-as da , dar mi-e frica ca ma impusti.
- As fi in stare , dar nu o sa o fac. Hai in sala.
L-am urmat in sala de tras cu arme si erau cativa oameni. Michael imi dadu pistolul si ma pozitiona la una dintre tinte. Eram mai mult decat dornica sa invat sa trag cu arma. Imi arata cum sa-l tin si toate chestiile care trebuie sa le stiu. Am luat piedica si am inceput sa trag in tinta , fiind destul de concentrata. Prin asta ma simteam mai bine , imi imaginam ca criminalul era acolo iar eu imi indeplineam misiunea.
- Stop. Spuse Michael .
M-am oprit iar el lua pistolul si mai puse o serie de gloante. Erau false , dar in mintea mea era destul de adevarate.
- Poftim , ultima serie dupa care plecam la casa lui Emily.
Am inceput din nou sa trag. Nu-ma mai pasa de nimic altceva. Dupa ce am terminat si setul acela de gloante m-am dus sa ma schimb si am plecat cu Michael la casa lui Emily.
Totul era asa cum l-am lasat de dimineata .
- Unde e biletul ala Serena?
- Sus , in camera ei.
- Ok , ne va trebui ca proba.
Am urcat sus in camera lui Emily si i-am aratat , lui si celorlalti ,biletele.
- Esti sigura ca e acelasi scris?
- Da.
- Si ce motiv ar fi avut? Emily stia doar de agentie , nu?
- Stia si de el , dar nu mai multe .
- Ce stia de el?
CITEȘTI
The criminal
Misteri / Thriller*Povestea continuă cu partea a 2-a* Ce se întâmplă atunci când părinții tăi mor și nimeni nu știe cum și de ce, iar tu ești trimisă la orfelinat? Dar când te îndrăgostești de persoana nepotrivită și totul începe să fie un haos? Răzbunare, e tot ceea...