MORLUK

9.2K 375 6
                                    

Resim: Nehir

Kulaklarımda hoş bir tını yankılanıyordu.

"Nehir iyi misin?"

Görüşüm normale döndüğünde o mükemmel mavi gözlerin Emre'ye değilde Can'a ait olduğunu fark ettim.

"Nehir iyi misin?  Hadi hastaneye gidelim"

Kafamı onaylarcasına salladım.  o sırada kızların nereye kaybolduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu.

Can beni kucağına almak için yeltendiğinde onu engelledim ve kolumu omzuna attım. 

Ayağımda öylesine bir ağrı vardı ki üzerine basamadan topalladım. Yanağım çizilmişti ve canımı acıtıyordu. Can beni bir arabaya bindirArabada gördüğüm peçeteyi yüzüme bastırdım. Umarım iz kalmazdı. Can şoför koltuğuna oturdu.

Can "Biraz daha dayanmaya çalış. O kızların ebesini!" derken çok sinirliydi.

Hastaneye vardığımızda Can'ın omzuna girdim ve zoraki doktorun yanına gittim.

Doktor Can gibi durmadan bana soru soruyordu ama ona hiç cevap vermiyordum. Yanağım için dikiş atmaya kalktığında malzemenin eksik olduğunu anladı ve hemen odadan çıktı.

Can odaya girdiğinde yanıma oturdu. Yara olmayan yanağıma elini koydu. 

"Bunu sana nasıl yaparlar? O kızları bir elime geçirirsem hepsini mahfediceğim! Nasıl olurda benim sev-"

Can susmuştu ama ben ne olduğunu zaten anlamıştım. Yanağımı başka yöne çevirerek elini çekmesini sağlamıştım.

Doktor geldiğinde Can da odadan çıktı. Doktor yanağıma iki tane dikiş attıktan sonra ayağımı sardı. Sadece incinmiş olduğunu söyledi.

Çıktığımda Can ile arabaya gittik. Can arabayı çalıştırmadan bana baktı ve "Nehir seni seviyorum" dedi. Şaşırmıştım. Bunu o kadar ciddi söylemişti ki ona karşı boş olduğum için kötü hissetmiştim.

"Can sen beni sevmiyorsun yani aşk manasında. Bak aşk dediğin karşındakini en başta tanımaktır"

"Nehir anlamıyorsun ben hayatımda ilk defa bir kıza çıkma teklifi ettim. Yani evet kızlarla birlikte bile oldum ama ilk defa bir kıza böyle masumani hislerde bulunuyorum"

"Can kusura bakma ama ben sana karşılık veremem. Ben seni sevmiyorum"

"Emre yüzünden mi?" dediğinde kaşlarımı çatıp "Ne...ne saçmalıyorsun sen?!"

"Nehir yapma ama dün onun evinde olduğunu biliyorum! Çocuk mu kandırıyorsunuz siz? Sanki okuldan birlikte ayrıldığınızı görmedim! Nehir Allah aşkına o gece ne yaptınız?!"

"Can kapıyı aç inmek istiyorum!"

Can kilit tuşuna basmadan ben bastım. Kapıyı açtım ve hemen dışarı çıktım. Öylesine sinirlenmiştim ki göz yaşlarımı durduramıyordum. Yürümekte zorlansamda yürümeye devam ettim.

Can kolumdan tuttuğunda koca karı gibi "Bırak!" diye cırladım.

"Nehir yalan mı, söyle!"

"Can evet doğru dün oradaydım ama sandığın gibi bir şey olmadı! Hem sen bana ne dediğinin farkında mısın? Etrafımda dolanmaktan vazgeçin! İkinizide hayatımda istemiyorum!"

Can kafasını eğip sakin bir sesle "Nehir ben sana asla öyle bir şey söylemek istemedim! Sadece kıskandım anladın mı beni?" dedi.

"Can anlamadığın birşey var! Ben senin kıskanabiliceğin biri değilim. Bugün için teşekkürler!" dedim ve yürümeye devam ettim.

ZÜPPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin