KİM ?

10.9K 437 12
                                    

Mutlimedia Can. İyi okumalar :))

Bu sert sözlerimden sonra Can biraz kırılmışa benziyordu ama bozuntuya vermeden masadan kalktım ve sınıfa gittim.

Ders bittiğinde kantine indim. Aleyna ile buluştuk. Yemklerimizi aldıktan sonra bir masaya oturduk. Can ile Emre de o sırada karşı masaya oturuyorlardı. Benim hakkımda konuştukları aşikardı.

Gözlerimi kaçırarak yemeğimi yemeğe çalıştım. Emre'nin bakışları o kadar korkutucuydu ki sanki beni öldürmek istiyordu. Muhtemelen Can'ın çıkma teklifini kabul etmediğimdendir.

Aleyna üzerimdeki tedirginği anladı ve arkasını dönüp Emre'lere baktı ''Bir sorun mu var?''

''Ne? Hayır hayır bir sorun yok. Yemeğimizi yiyelim.''

''Hadi hadi benden kaçmaz. Yoksa Emre ile aranızda bir şey mi oldu?"

''Ya Aleyna sana sır verebilirim değil mi?''

''Tabiki de. İyi sır tutarım hadi anlat''

''Aslında Emre ile değil Can ile''

Aleyna şaşırdı mı yoksa üzüldü mü bilmiyorum ama ''Can'' deyince beti benzi attı sanki. Olanları anlattıktan sonra da Aleyna pek fazla konuşmdan sınıfına çıkmıştı.

Çıkışta kütüphaneye gittiğimde Emre oradaydı. Erken gelmesine şaşırmıştım.

Doğrusu burayı her gün topladığımdan düzene girmişti.

Emre cebinden çıkardığı sigara paketini bana uzattı ve "İster misin?" diye sorduğunda kaşlarımı catıp kafamı olumsuz anlamda salladım.

Emre sigarayı dudaklarına götürürken "Can... Senden hoşlanıyor" dedi.

Gözlerimi devirip " Ben ondan hoşlanmıyorum. Mümkünse benden uzak dursun" dedim.

Emre sigarasını yaktığında rahatsız olduğumu anlamış olucak ki pencereyi açtı ve pencerenin kenarında içmeye devam etti.

"Canın neden senden hoslandığı belli" dediğinde tek kaşımı kaldırıp "Neden?" dedim.

Kaşlarıyla bacaklarımı işaret etti. İlk defa şort giydiğimden rahatsız olmuştum.

Sinirle "Siz erkekler cidden pisliksiniz" dediğimde omzunu silkip "Sizde göstermeyin o halde" dedi.

Haddini fazlasıyla aşmıştı. "Zaten her türlü boku yapan sizler, suçlu olan, orospu olan bizler!"

Emre kaşlarını kaldırıp "Vay uyuz kızımız küfürde edebiliyormuş" dedi gamzesini belli ederek.

"Ne o arkadaşının egosu mu zedelendi?"

Emre gülümseyip "Biraz" dedi. Hakkını vereyim güzel gülüyordu...

.... ....

Gece olmuş lakin uyku tutmamıştı. Yurttan çıkıp biraz hava almak iyi gelebilir diye ceketimi alıp çıkmıştım.

Deniz kenarında oturmuştum. Aklıma Emre gelmişti. Garip biriydi. Yakışıklıydı ama züppe ve kendini beğenmişti. Yinede kötü biri değildi.

Canım sıkılıyordu ve aklıma kurs binasına gizlice girip dans etmek gelmişti. Hızla yola koyuldum. Bimaya vardığımd bahçe duvarına tırmandım. Kapıların kapalı olduğundan emin olduğum için kafamdan bir tel toka çıkarttım. Bir kızın tel toka ve tırnak törpüsü ile yapamayacağı şey yoktur.

Arka kapıya gittim ve emin olmak için ittirdim. İnanamıyorum kapı açıktı. İyi ama hangi özürlü hırsıza davetiye verip sonra da güvenlik tutardı ki.

Pek fazla sorgulamadan içeri girdim. Bir dans odasına girdim ve kapıyı kapattım.

Ben dans etmeye çabalarken tıkırtılar duydum. İlk başta fazla umursamadan devam ettim ama bir cismin düşme sesini duyduktan sonra endişelendim ve kampüsün yolunu tuttum.

Güvenlik olabilir miydi? Büyük ihtimalle de güvenlikti zaten.

Aleyna ile okula gittik. Bütün gün olanaları düşündüm. Bir gün içerisinde ne aksiyon ama.

En çokta dun geceki tıkırtıları düşünüyordum. Belki de gizli hayranım vardır. Saçma fikirlerimle kendi kendime alay ederken Aleyna beni kantine çağırdı. Hiç inmek istemesemde Aleyna'yı kırmamak için kabul ettim.

Bir şeyler içmek için bir masaya oturduk . O sırada her zamanki gibi karşı masaya Emre'ler geçti. Yine pis pis bakışmıştık.

Okul çıkışında aklımda yine tıkırtıları yapan o kişi vardı. Bu gece de gitmeyi düşünüyordum. Maksat aksiyon olmasıydı.

Akşam olduğunda yine arka kapıya gittim. Kapı yine açıktı.

Dans çalışırken tıkırtıar geliyor mu diye merak ediyordum. birşeyler olmadı ama ayak sesleri duydum. Çok uğraşmadan kampüse gittim.

Yaklaşık bir hafta aynı sıkıcılıkta devam etti. Zaten Emre artık kütüphaneye de gelmiyordu.

Sonunda akşam olmuştu. Ben yine okula girmeyi başardım. Bu defa hazırlıklıydım. Onun kim olduğunu bulacaktım.

Önce dans videosunu açtım ve bir süre çalıştım. Yorulunca bırakıp yere bağdaş kurdum ve kafamı aynaya yasladım.

Duyduğum "Kim var orada?" sesi ile sıçramıştım. Daha doğrusu sıçmıştım.
Birden biri kolumu sıkıca tuttu ve koşmaya başladık.

Öylesine hızlı koşuyordu ki ona yetişeyim derken onun beni sürüklediğini fark etmiştim. Okuldan çıkıp bir sokak aralığına girince kolumu bıraktı. Arkası dönüktü ve kapişonu kapalıydı...

ZÜPPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin