Resim: Can
Mehabalar. Bu bölümün şarkısı Cem Özkan- Acaba. Multimedia Can. İyi okumalar.. ;)
Nehir'den
Sabah uyandığımda bir süre kendime gelemedim. Acaba olanlar gerçek miydi yoksa hepsi birer rüya mı? Oldukça kafa patlattıktan sonra neyse ki gerçek olduğu kanaatine vardım.
Aleyna'yı kaldırdım ve çok oyalanmadan hazırlanıp çıktık. Bahçede Emre'yi beklerken git gide daha çok heyecanlanıyordum. Sevgilim, düşünmesi bile heyecan vericiydi.
Emre gelince birden kalakaldım. Yine etrafına bir kız topluluğu toplanınca içimde acayip bir sahiplenme duygusu oluştu. Bu kızlarında gün geçtikçe sayısı mı artıyordu ne.
Emre'ye doğru yürürken acaba ne zaman beni fark edecek diye düşündüğümde en sonunda göz göze geldik. Kaş göz işaretleriyle yanına gitmememi söylediğinde şaşırmıştım. Bende arka bahçeye gel işareti yaptıktan sonra adımlarımı arka bahçeye yönelttim.
Arka bahçede moralim bozuk bir şekilde Emre'yi beklerken sonunda beyfendi hazretleri teşrif ettiler.
"Günaydın Nehir"
"Günaydın" dedim boğuk bir sesle.
Emre eğilip yanağıma bir öpücük kondurduktan sonra "Nehir üzgünüm bir süre kimseye söylemesek daha iyi"
"Neden?"
"Ya özür dilerim yani zarar görmeni istemediğim için söylüyorum"
Kaşlarımı kaldırıp "Yani başıma birşey gelse sevgilim olarak beni koruyamayacaksın?" dediğimde yüz hatları gerilmişti.
"Ben seni korurum da her dakika yanında olamam herhalde değil mi?"
"Evet, sanırım yanımda olmak pek de hoşuna gitmiyor!"
"Nehir niye birilerine söylemek senin için bu kadar önemli! Lütfen diğer kızlar gibi olduğunu söyleme!"
"Diğer kızlar ne Emre?! Anlamıyorsun insanlara söylemek umrumda bile değil sadece saklamak istemiyorum!"
"Nehir sadece bir süre bilmesinler diyorum bunda abartılacak ne var!"
"Emre sen benden utanıyorsun"
"Ne alakası var şimdi!"
"Baksana ne diyorum, bence saklanıcak ve utanılıcak bir ilişkin olmazsa daha rahat edersin! İyi dersler!" dedim ve hızlıca sınıfa doğru yürümeye başladım.
"Nehir! Nehir ya beni dinle"
Tabi insanların olduğu tarafa gidince Emre bey sustu. Pislik, hayır yontulmamış kalas, pis züppe!
İlk ders olanları düşünmemle geçti. Tenefüste Aleyna yanıma geldi. Olayları ona anlattım ve tepkisi "Gerizekalısın Nehir!" oldu.
"Ya banane ya bildiğin utanıyor"
"Salak sen buna utanma mı diyorsun! Çocuk seni korumak istiyor sen ne diyorsun!"
Bakışlarımı yere düşürüp "Çok mu üstüne gittim yani" dedim.
Aleyna kaşları kaldırıp başı salladı ve "Öğle arasında ilk işin özür dilemek olsun! Ben sınıfa gidiyorum hadi sana iyi dersler" dedi.
Elimi kaldırıp "Bay" dedim.
Tamam ilişkinin ilk günü ayrılma lafı etmek saçma ama insanı deli ediyordu.
Ders bitiminde bir ses aletleri odasına daldım. Piyanonun başına oturup telefonumdan ses kayıt yerini açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜPPE
ChickLitHayallerim... Hayatım boyunca hayallerimin peşinden koştum. Kimseye engel olmasına bile izin vermemişken bu da neydi? Kalbimi ağrıtan, gözlerimi dolduran bu şey... "Aşk" diyor uzaklardan bir ses. Kulaklarımı okşayan o ses. Yanıma yaklaşınca elim aya...