Resim: Emre
Nehir:
Emre'nin ısrarına karşın "Emre istemiyorum gitmek falan. Hem ben seni ve ailemi bırakamam" dedim.
Emre sinirle "Eğer sorun bensem ben de seninle gelirim! Salak salak konuşup beni sinirlendirme Nehir!"
"Sorun herşey. Ben burdaki hayatımı bırakmak istemiyorum.Artık kapatalım şu Amerika konusunu, benim kararım bu!"
"Cidden bu yaptığın aptallık!" dedi.
Oturduğum yerdem kalkarak çantamı koluma taktım ve "Neyse ben artık eve gideyim." dedim.
Emre de benimle kalkarak "Bu akşam parti var benimle gelir misin?" dedi.
Kaşlarımı kaldırıp "Kimin partisi? " dedim.
Emre "Tanımazsın çok ısrar etti gitmem için, tek de gitmek istemiyorum" dedi.
Gözlerimi devirip "Hı salak ve aptal sevgilinle gitmek istiyorsun demek" dedim. "Neyse belki gelirim bilemiyorum"
Emre çarpık bir gülümseme ile "Trip atarken çok seksi oluyorsun" dedi.
Gözlerimi kaçırıp "Hıhı bilmem mi?" dedim. "Hem zaten gelmezsem sende gidemezsin. Orda bir anlaşalım"
"Mm söz veremiyeceğim" dediğinde koluna yumruk atarken kolumu yakaladı ve gevşeyen elimi açıp avcumun içine bir öpücük bıraktı. "Sensiz olmaz diye gel diyorum"
"İyi gelirim"
Sevde'den
Bulunduğum yerden kalkıp Berke'nin yanına oturdum."Ama Berke ben bunu ikimiz için de istiyorum" dedim.
Berke ise "Bunun bizle ne alakası var sen bana arkadaşına ihanet et diyorsun!" dedi.
"Bana biraz değer veriyorsan dediğimi yap! Sonra istediğin gibi senin olacağım!"
"Bilmiyorum Sevde artık seni tanıyamıyorum! Hem senin ne alıp veremediğin var şu Emre'yle?!"
"Berke beni anlamıyorsun.O iğrenç yerde sen değil ben kaldım. Onun salakça hatası yüzündem aylarca komada kaldım ben! Bide gelmiş seni affedemem diyor! Hem eğer bu intikam olmasaydı seninle tanışamazdım."
"Beni karıştırma, sen ne yapıyorsan yap!"
"Berke ya dediğimi yaparsın ya da beni bir daha asla göremezsin! Seçim senin!"dedim ve bulunduğum yerden kalkıp odadan çıktım. Yakışıklı olduğu kadar salak değildi malesef.
Nehir'den
Emre ile buluşcağımız yere gitmiştim. Annemlerin beni görmesini istemezdim doğrusu. Emre arabasıyla önümde belirince yürüyüp arabaya bindim.
Emre kaşlarını çatıp "Dekolten fazla" dedi. Şaşırmıştım. Onu ilk defa böyle görüyordum.
"Ben fazla bir açıklık göremiyorum"
Emre kaşlarını kaldırdı ve "Neyse artık ceketimi giyersin" dedi.
Sinirle "Emre saçmalıyorsun!" dedim. Sinirlenmiştim çünkü elbise gerçekten çok açık değildi.
"Neyse bir an önce gidelim ve bitsin bu gece"
"Sanırım benimle gitmek pek hoşuna gitmiyor. Eve dönebilirim" dedim ve kapıyı açtım.
Emre bilegimi tutup kendine çekti. "Nehir anla lütfen. Seni kızdırmak veya üzmek istemiyorum ama bazı şeyleri sadece benimle paylaşmanı istiyorum"
"Emre seni anlıyorum ama kimseyle birşey paylaştığım yok. Abartıyorsun yalnızca"
"Sen yine de bu gece yanımdan ayrılma"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜPPE
ChickLitHayallerim... Hayatım boyunca hayallerimin peşinden koştum. Kimseye engel olmasına bile izin vermemişken bu da neydi? Kalbimi ağrıtan, gözlerimi dolduran bu şey... "Aşk" diyor uzaklardan bir ses. Kulaklarımı okşayan o ses. Yanıma yaklaşınca elim aya...